Avatar billede jesperskov Nybegynder
20. juni 2004 - 15:38 Der er 3 kommentarer

Hvad syntes du der mangler på siden!?

Hej.. Jeg har lige åbnet en ny portal www.hotplanet.dk - så ville jeg lige høre hvad i syntes der mangler på den?
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
20. juni 2004 - 15:44 #1
Det ser rigtig godt ud - mit kompliment.
Jeg synes dog den loader for langsomt, og meningen med en portal er vel, at man skal komme ofte - Jeg ville bare ikke komme ofte, når jeg skal vente på siden.

Ellers rigtig flot. ;)
Avatar billede jesperskov Nybegynder
20. juni 2004 - 16:34 #2
den loader da hurtigt? hvis ik lige man har modem...
Avatar billede webrex Nybegynder
21. juni 2004 - 12:23 #3
Hos mig loader den ok hurtigt... Dit top-banner er meget flot lavet - dog synes jeg det fylder for meget på en side man komer til at besøge tit. Man skal scrolle for meget! Når du scroller i IE 1024x768, gør browserviduet smallere så går din største box (seneste nyheder) langt ned under alle de små bokse - forsvinder helt næsten, så du behøver at scrolle langt ned. Råd: for at gør flest mulig publikum i stand til at bruge sitet, tilpas din side så den kan ses ubesværet (og flot) flere opløsninger!