Avatar billede pretorian Nybegynder
20. juni 2004 - 12:24 Der er 11 kommentarer

Vil du hjælpe med et nyt design til hjemmeside?

Jeg står og skal bruge et nyt design og enkelte features til min hjemmeside.

Opgaven i store træk er at lave en skabelon (tabeller, rammer osv. som jeg skal bruge som forside og undersider. altså med menu o.lign.

Er du interesseret i at læse lidt mere om opgaven kan du skrive her på eksperten, evt. vedlægge nogle af dine tidligere opgaver. Så kan jeg sende dig et link hvor du kan læse mere om opgaven!

Udover at du selvfølgelig får de 200 point (gerne flere hvis jeg kunne), vil du også få dit copyright på min side og link til din evt. hjemmeside, når min side er færdig og oppe og køre. Prisen udover det, må du meget gerne komme med forslag til.

Jeg vil lige sige at det IKKE er en kommerciel side, men udelukkende min private hjemmeside, så midlerne er begrænset til det.

Håber at høre fra jer!

Mvh

Mads Jensen.
Avatar billede zambezi Nybegynder
20. juni 2004 - 12:29 #1
Avatar billede uap Nybegynder
20. juni 2004 - 12:46 #2
JAmen du kan da bare skrive til mig =)
Avatar billede b_ball Nybegynder
20. juni 2004 - 13:03 #3
Jeg er klar. du kan kontakte mig på kontakt@n-design.dk
Du kan se lidt om mig på www.n-design.dk men siden er ikke så udbygget endnu da jeg kun lige har lavet det nye design og cms system...
Avatar billede pretorian Nybegynder
20. juni 2004 - 13:17 #4
b ball--> Mail sendt!
Avatar billede pretorian Nybegynder
20. juni 2004 - 13:17 #5
zambezi--> Kan jeg sende linket til webmaster-adressen..?
Avatar billede pretorian Nybegynder
20. juni 2004 - 13:18 #6
uap--> sender du mig ikke lige din mail-adr..?
Avatar billede uap Nybegynder
20. juni 2004 - 13:25 #7
uap@jubiimail.dk
Avatar billede pretorian Nybegynder
20. juni 2004 - 13:31 #8
-->uap

Mail sendt!
Avatar billede zambezi Nybegynder
20. juni 2004 - 13:35 #9
pretorian>> sefølgelig!! Det er jo mig! :0)
Avatar billede pretorian Nybegynder
20. juni 2004 - 13:41 #10
zambezi-->

Mail sendt!
Avatar billede pretorian Nybegynder
27. december 2004 - 15:10 #11
uap--> Anne vil du ikke lige give et svar så du får point... min fejl at det ikk er blevet gjort noget før.. :-(