Avatar billede don-c Nybegynder
20. juni 2004 - 03:21 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvordan Overcloker man?

Jeg har 1 Barton 2500+ og man kan godt overcloke den til mere, men hvordan gør man.. og er det farligt, min nyværænde mainboard kan sikkert ikke holde til det, men jeg køber nyt snart.
Men ville bare gerne vide hvordan man gør det....
Avatar billede tanakin Nybegynder
20. juni 2004 - 04:35 #1
Tjek evt din bios om der er noget auto overclocking der. Det er sikkert nok vil jeg tro. Det hedder muligvis noget med RedStorm Overclocking.

Vil du overclocke manuelt bør du nok søge lidt på nettet efter tips til netop din cpu, der skal nok være andre der har prøvet det før dig
Avatar billede ird Praktikant
20. juni 2004 - 08:53 #2
http://www.overclocking.dk/

brug dette forrum...læs - læs - læs - læs - læs :)

Netop Barton er super at clocke på - RAM er et vigtig del
Avatar billede ird Praktikant
20. juni 2004 - 08:54 #3
Avatar billede ird Praktikant
20. juni 2004 - 08:59 #4
Avatar billede don-c Nybegynder
20. juni 2004 - 10:03 #5
tak skal du have :)
Avatar billede don-c Nybegynder
20. juni 2004 - 10:04 #6
;)
Avatar billede kenp Novice
20. juni 2004 - 10:24 #7
og hvorfor var det så lige at du tog dine point retur!
Avatar billede ird Praktikant
20. juni 2004 - 10:52 #8
Ja kom lige med en grund til du tager dine point selv inden jeg smider anmeldelse??
Avatar billede snowball Novice
20. juni 2004 - 11:30 #9
don-c: Du fik besvaret dit spørgsmål, og du har endda sagt tak for hjælpen, så derfor er der ingen grund til at du tager pointene selv.

Du bedes derfor oprette et nyt spørgsmål på 15 point i denne kategori med titlen "Point til IRD". I spørgsmålet skriver du at du giver point på baggrund af dette spørgsmål. Når du har oprettet det nye spørgsmål, så skriver du linket til det nye spørgsmål, her.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede ird Praktikant
20. juni 2004 - 18:24 #10
Tvivler på der sker noget
Avatar billede ird Praktikant
23. juni 2004 - 17:39 #11
hmmmmmm!
Avatar billede don-c Nybegynder
26. juni 2004 - 18:39 #12
Jeg har været på ferie og det må du undskylde.... hvordan giver jeg dig dem tilbage, jeg kan ikke helt finde ud af det..
Avatar billede snowball Novice
26. juni 2004 - 18:42 #13
Du gør som jeg beskrev i min kommentar fra 20/06-2004 11:30:58