Avatar billede peder-dingo Nybegynder
19. juni 2004 - 14:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ik se broer, bygninger m.m. i Battlefield Vietnam!

Hey
Jeg har Battlefield Vietnam (Godt nok en brændt udgave), spillet kører fint bortset fra at jeg ikke kan se bygninger, broer osv. Resten af landskabet kan jeg godt se. Det er ikke spillet den er gal med, for min ven bruger samme brændte version, og han har ingen problemer!
Hvad kan der være galt? Min cp burde leve op til minimumskravene for spillet!
Avatar billede popsy Novice
19. juni 2004 - 14:14 #1
Luk dit spørgsmål. Der ydes ikke hjælp til piratkopier på eksperten!
Avatar billede peder-dingo Nybegynder
19. juni 2004 - 14:15 #2
ok
Avatar billede peder-dingo Nybegynder
19. juni 2004 - 14:15 #3
ok