Avatar billede badazz Novice
19. juni 2004 - 11:10 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Manger ideen til design af hjemmeside

Hejsa..

nu har jeg snart i lang til siddet og puslet med noget disign til www.BP-Computers.dk det der ligger inden nu skal laves helt om... med flere menu punkter osv..  vi har fået en annonce der ser sådan ud: http://www.badazz.dk/Opstartannonce.pdf og selve øjen i annoncen ser sådan ud: http://www.badazz.dk/oeje.jpg  det ville jeg meget gerne kunne bruge dette øje i et smart og brugervenligt design...

Så kan du lave et designfoslag til mig.. et template. en tegning i paint der viser hvordan det kunne samlet. eller en lidt mere avanceret photoshop tegning.. så ville jeg blive meget glad. og så vanker det 200 point den til bedste forslag..

Mvh Brian
Avatar billede xozzi Nybegynder
19. juni 2004 - 11:50 #1
http://xozzi.users.whitehat.dk/exp/template.htm

- hmm.. kræver at man ikke har for høj opløsning :) for ellers ser du billedet "dobbelt"

som du sagde.. en MEGET hurtig skitse/forslag
Avatar billede xozzi Nybegynder
19. juni 2004 - 11:51 #2
har ladet alle tables og bordors være synlige så du kan se "opbygningen".. men de skal gøres usynlige
Avatar billede xozzi Nybegynder
19. juni 2004 - 11:55 #3
Avatar billede nfk Nybegynder
19. juni 2004 - 12:10 #4
bare lige en hurtig kommentar jeg synes baggrundsbilledet med øjet er alt for lang tid om at loade!
Avatar billede xozzi Nybegynder
19. juni 2004 - 13:13 #5
Der står også

"Så kan du lave et designfoslag til mig.. et template. en tegning i paint der viser hvordan det kunne samlet. eller en lidt mere avanceret photoshop tegning.. så ville jeg blive meget glad. og så vanker det 200 point den til bedste forslag.."

-Template... så gad ikke at dele billedet op i 5-6 dele biledet op ell
Avatar billede badazz Novice
19. juni 2004 - 15:44 #6
kunne man lave noget så billedet loader hurtigere??? evt et mindre billede på en måde..?

Mvh Brian
Avatar billede bryrup Nybegynder
25. juni 2004 - 00:31 #7
Har prøvet at bikse noget sammen... hvad syns du ?
www.bryrup.net/BP-Computers.jpg

/Bryrup
Avatar billede buur Nybegynder
10. juli 2004 - 15:55 #8
hvis du mangler ideer og gerne vil have udkast til et evt. design, så kunne det være rart at vide hvilken form for side du vil lave.. om det er til spil/klaner, firma ell. noget helt andet... Kan evt. hjælpe til at der kommer flere kvalificrede bud som du faktisk kan bruge..
Avatar billede badazz Novice
10. juli 2004 - 17:33 #9
Hvis du gennemlæser hele min tekst vil du nok finde dine svar der.. men det det er ikke aktuelt længere...
Avatar billede badazz Novice
03. august 2004 - 13:49 #10
LUKKET