Avatar billede stercus Nybegynder
18. juni 2004 - 23:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bliver bedt om administrator rettigheder, men har det - tror jeg

Jeg vil til at spille Civilization III i Windows 2000, men når jeg trykker på genvejen eller på .exe filen så bliver jeg bedt om at logge ind med administator rettigheder. Problemet er at jeg allerede er logget ind som administrator og har ikke andre brugere på computeren. Derudover står jeg også til at være i gruppen Administrators. Jeg vil høre om I ved hvad problemet er og hvordan jeg retter filen?
Avatar billede bo0 Nybegynder
18. juni 2004 - 23:56 #1
Er du sikker på at du har administrative rettigheder?
Avatar billede stercus Nybegynder
19. juni 2004 - 00:15 #2
Jeg er ikke fuldstændig sikker, men hvis jeg kigger på brugeren administrator (som jeg ikke mener at have ændret noget ved) så står der at han er i gruppen administrators. Men hvis jeg skal kigge et andet sted vil jeg gerne lige have det at vide - jeg har kun kigget i control panel - users and passwords
Avatar billede roenving Novice
19. juni 2004 - 00:44 #3
Hvad sker der, hvis du bare ignorerer boksen (trykker på Ok ?-)
Avatar billede stercus Nybegynder
19. juni 2004 - 01:17 #4
Jeg kan kun trykke OK, og så sker der intet.
Avatar billede peet-49 Novice
19. juni 2004 - 08:51 #5
Start i fejlsikret tilstand, der får du andre muligheder for, at logge på.
Avatar billede serverservice Praktikant
19. juni 2004 - 10:51 #6
Prøv at tage ejerskab over alle filer i mappen. http://www.freedownloadscenter.com/Utilities/Access_Control_Utilities/NCS_Z_tools_he_ACLView.html  det kræver NTFS- hvis du ikke har det kan du udføre en convert (jvf hjælp)
Avatar billede screem_brille Novice
15. juli 2004 - 05:10 #7
ejerskab eksisterer ikke på FAT32, der er ingen rettigheds instillinger (som er nyttige)
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2005 - 13:52 #8
Kan du ikke få lukket det her spørgsmål ?