Avatar billede lukeltj Nybegynder
18. juni 2004 - 19:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer

Hej

Jeg har lige fået en Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer med tilt-funktion. Da jeg ville installere medfølgende software, fik jeg at vide at software versionen ikke passede til mit oparativsystem. Kan jeg finde en software der passer til mit ME-styresystem??? Og Hvor??

Du får 100point hvis du kan afhjælpe dette problem......

MVH Lukas
Avatar billede toey Nybegynder
18. juni 2004 - 19:27 #1
http://www.softwarepatch.com/utilities/intellimouse5.html

En pakke med drivere til et par forskellige mus. Deriblandt din. Den skulle gerne virke.
Avatar billede toey Nybegynder
20. juni 2004 - 21:46 #2
Virkede den???
Avatar billede toey Nybegynder
21. juni 2004 - 21:02 #3
hallooooo
Avatar billede toey Nybegynder
23. juni 2004 - 20:05 #4
Sig mig virkede den eller hva?!
Avatar billede lukeltj Nybegynder
23. juni 2004 - 23:09 #5
Hej Toey.
jeg har bestemt ikke glemt dig. Men har ikke internet på min bærbare computer, hvor musen skal bruges. Derfor har jeg fået en kammerat til at downloade fil-pakken og brænde den ud på CD-rom. Ser ham ikke før fredag. Håber at han har den klar der. Så forhåbentlig i løbet af næste uge skulle jeg gerne have et svar. Undskyld ventetiden. Men er i fuld gang.......
Tak for din henvendelse!!!!
Avatar billede toey Nybegynder
28. juni 2004 - 08:34 #6
???
Avatar billede toey Nybegynder
28. juni 2004 - 22:48 #7
Går ud fra det virker...

Håber at få lidt point´s engang...