Avatar billede d.kryger Praktikant
18. juni 2004 - 12:34 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Port Replikator

Hejsa...

Jeg har en bærbar computer, som jeg gerne vil have en Port Replikator til...
Den skal kunne trække en skærm, tastatur & mus (gerne PS/2 ellers via USB)...
Avatar billede d.kryger Praktikant
18. juni 2004 - 12:35 #1
Hvad/hvor er det billigst/bedst?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
18. juni 2004 - 12:38 #2
Det kommer helt an på hvilken blærbar du har.
Avatar billede d.kryger Praktikant
18. juni 2004 - 13:15 #3
Det er en VEGA Pro L5800C. Den har ikke nogen speciel udgang til en portreplikator.
Den er købt ved SD Data. De siger at der kun kan tilsluttes en via USB, men de har ikke nogen som kan trække en skærm... Kan man overhovedet få det?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
18. juni 2004 - 13:28 #4
jeg har set at Thansen i deres produkter har noget der evt. kan bruges.

Men jeg er af den overbevisning at pris og kvalitet følges ad, og har derfor svært ved at give thansen noget godt +, mener at nogle af deres varer er noget Kineserkram
Men døm selv www.thansen.dk
Avatar billede d.kryger Praktikant
18. juni 2004 - 13:31 #5
Hvad skal man kigge under derinde?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
18. juni 2004 - 13:48 #6
jeg har selv lige været igennem og kan som du heller ikke finde det mere

www.nemcomputer.dk er en mulighed under Targus eller www.computerstore.dk
Avatar billede d.kryger Praktikant
18. juni 2004 - 13:52 #8
Den ved Computerstore har ikke udgang til skærm...
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
18. juni 2004 - 13:55 #9
det tror jeg heller ikke du finder via usb stik, me man skal vel aldrig sige aldrig
Jeg ved det blot ikke
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juni 2004 - 19:44 #10
Du får ikke til skærm via en usb portreplikator da denne ikke kan trække en skærm!
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juni 2004 - 19:59 #11
Du kan sikkert bruge en Asus portreplikator til L5800C serien - den har varenummer 90-N43PR1211.
Men du får stadig ikke skærm ud ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juni 2004 - 20:00 #12
Den har en vejl. pris på 645 ex. moms :)
Avatar billede niwikr Nybegynder
10. august 2004 - 14:04 #13
Hej Kryger (og i andre)

Fandt du nogen sinde en port replikator og virker den? Sidder selv med en ACER TM 371 og skal bruge en port replikator og skal også kunne tilsluttes via USB
Avatar billede d.kryger Praktikant
10. august 2004 - 14:10 #14
Nej, jeg fandt ikke nogen der kunne trække en skærm, som var mit primære formål...
Avatar billede niwikr Nybegynder
10. august 2004 - 14:16 #15
OK, så du har ingen erfaring med om dem uden skærm virker, går jeg ud frà?
Avatar billede d.kryger Praktikant
10. august 2004 - 14:17 #16
Nej, desværre ikke...