Avatar billede oz3tl Nybegynder
18. juni 2004 - 01:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Snowball denne er til dig

Jeg kom lige til at sidde og kigge lidt rundt i gamle ? og indlæg her på eksp. og så faldt jeg lige over denne her http://www.eksperten.dk/spm/40612 og hold kæft hvor jeg kom til at grine, og jeg læste alle indlæg, men jeg kom også til at tænke på at næsten uanset hvilken kategori man bevæger sig rundt i så er der utroligt mange ? som slet ikke burde være at finde i den kategori og da jeg går ud fra at CoAdmins mødes ind imellem, måske ikke fysisk så via mails, så var det at jeg tænkte på at det måske var en ide at få lavet en kategori hvor i man i tvivls tilfælde kunne stille sit ? der og når så den rette kategori var fundet så blev det automatisk flyttet over i denne kategoi. det var en lang smøre håber at du kan følge min tankegang ellers må du eller andre jo bare spørge løs.
m.v.h.
tlv
Avatar billede snowball Novice
18. juni 2004 - 07:31 #1
Vedr. http://www.eksperten.dk/spm/40612 - så har man jo kun det sjov man selv laver, og ærlig talt, så kan jeg ikke rigtig huske det spørgsmål, men det er der jo nok en årsag til ;)

Hvis man ikke ved hvor man kan stille sit spørgsmål, så kan man jo altid bare stille det i "Fri debat", eller også oprette et spørgsmål på 0 point i "Fri debat" hvor man så kort fortæller hvad man vil spørge om, og så på den måde høre hvor andre ville placere et sådan spørgsmål.

Normalt kan vi CoAdmins også flytte spørgsmål til en anden kategori. Det kan vi dog desværre ikke lige pt., men vi håber på det snart kommer igen. Når vi kan det igen, så kan man bare lave en anmeldelse på sit eget spørgsmål, og så skrive at man gerne vil have det flyttet til en anden kategori.
Avatar billede oz3tl Nybegynder
18. juni 2004 - 14:47 #2
Ja okay men det var bare fordi at f.eks i HARDWARE/ELEKTRONIK der findes der en masse ? vedr. både software til div. os'er ligeså med opsætning af grafikkort med mere, og det ? jeg henviste til var sommen bare fordi jeg kom til at sidde og læse det og sad og hyggede mig og ja man får kun det sjov man selv laver.
m.v.h.
tlv
Avatar billede oz3tl Nybegynder
24. juni 2004 - 15:25 #3
Lukker