Avatar billede casualty Nybegynder
17. juni 2004 - 22:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Teksten forsvinder

Er der andre end mig der oplever, at i 8 ud af 10 gange når jeg skriver kommentarer eller svar i et spørgsmål og trykker "send", så forsvinder teksten sporløst og bliver ikke submittet???
Jeg er begyndt at måtte vende mig selv til altid at trykke Control+A og Control+C før jeg submitter...
Avatar billede and_ Nybegynder
17. juni 2004 - 22:26 #1
nopes... ikke her....
har oplevet det, men i ver3 af exp.... det er længe siden at jeg har prøvet det...
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2004 - 01:06 #2
Ikke helt så tit, men det sker. Desværre lader det især til at ske, når man har brugt lang tid på at skrive det.
Avatar billede hcma Novice
18. juni 2004 - 09:46 #3
har aldrig oplevet det.
og lige en lille ting: spørgsmål ang. Eksperten.dk er gratis, så når tiden er til det, laver du selv et svar og accepterer det efterfølgende.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
18. juni 2004 - 11:36 #4
Sker af og til - men oplever det typisk lige som sandbox kun hvis jeg har skrevet en længere roman, inden jeg submitter. Så det er lige som blevet en vane med crtl+a og crtl+c :)
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2004 - 14:14 #5
Det må være Murphy, der er på spil. Sandsynligheden for, at et indlæg forsvinder, er direkte proportionalt med den arbejdsmængde, der skal til for at skrive indlægget igen.
Avatar billede casualty Nybegynder
16. juli 2004 - 10:28 #6
.