Avatar billede baggi Nybegynder
17. juni 2004 - 16:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

3D modelering af maskot

Jeg har et firma, og kunne godt tænke mig at få lavet en 3D modulering af min maskot. Selve moduleringen skal ske i 3D Studio Max og figuren skal indeholde et skelet, så det er muligt at opstille maskotten i forskellige situationer.

Billede af maskotten.
http://www.webmascot.dk/mascot.png
Avatar billede le_bon Nybegynder
17. juni 2004 - 16:54 #1
Hehe, hvor er det vildt at du er oprettet i 1999 og dette er dit første spørgsmål! c",)

Mht. din "lille" opgave, så vil en garvet 3d animator nok bruge mellem 50 og 100 timer på at modellere den lille mand, hvis det skal gøres ordentligt, med led og så videre. Med andre ord; jeg tror desværre du må punge ud... :o(
Avatar billede baggi Nybegynder
17. juni 2004 - 17:19 #2
Jeg har aldrig rigtig haft brug for at stille et spørgsmål. Med hensyn til en, pris - hvad ville den lyde på.
Avatar billede le_bon Nybegynder
17. juni 2004 - 23:07 #3
Jeg er i hvert fald ikke stærk nok i karaktermodellering, så jeg kan desværre ikke tilbyde at gøre arbejdet. Hvis du er heldig kan du finde en studerende på f.eks. http://www.truemax.dk/default.asp?id=98 der vil gøre det billigt, for ellers bliver det en frygtelig dyr omgang, de er ikke helt billige de hardcore 3d-animatorer!

Men prøv at kontakte skolen, det kan være der er en der kan lave det som projekt?

Mvh. le_bon
Avatar billede le_bon Nybegynder
12. juli 2004 - 16:17 #4
Skal der lukkes?