Avatar billede freeman Nybegynder
17. juni 2004 - 08:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Bordkorts udforning

Hej..

Jeg står og skal giftes og skal derfor naturligvis holde et ordenligt kirkebryllup efterfulgt af reception og fest. Og der skal laves bordkort !

Jeg har selv lavet nogle indbydelser som er sendt ud. Designets grundidé vil jeg gerne bruge på bordkortene, men jeg er ikke lige klar over hvordan det skal laves.. Altså det skal jo rent fysisk være nogen små foldene kort, måske med nogle buer i den ene side med et billede af os eller lign..

Nogen som har prøvet at lave bordkort, som kan give nogle råd / vejledning ?
Avatar billede kenp Novice
17. juni 2004 - 08:22 #1
bordkort kan du jo lave på mange forskellige måder! til vores bryllup, fik vi lavet en masse små figurer som blev malet og så skrevet gæstens navn på.
Avatar billede crashtest Nybegynder
17. juni 2004 - 08:31 #2
Prøv i word at hente en ny skabelon fra MS det kan være der er en der.
Avatar billede freeman Nybegynder
17. juni 2004 - 08:54 #3
kenp >>  Spændende idé..  hvordan bar i jer af med det ??
Avatar billede kenp Novice
17. juni 2004 - 09:00 #4
må jo indrømme at vi lavede dem ikke selv! men kendte en som havde forstand på det! så valgte vi figuere mv. også malede hun den! det kostede lidt! men så har alle et minde som de kunne bruge til pynt derhjemme (vi betalte vist omkring 1000 - 1500 for at få lavet 40 stk) men vi var sku ligeglade for vi skulle bare have det hele!!! (samlet pris for hele vores bryllup med alt. ca. 115.000)
Avatar billede cdc Novice
17. juni 2004 - 09:22 #5
Til min bror, lavede jeg bordkort på en lidt anden måde.

Forside:
Navn på personen
billed af brudeparret.
Dato og sted for festen
Pyntet med et stempel i guldt (Det man smælter)

indeni:
En lille velkomst hilsen fra brudeparret
velkomst sang
menuen for dagen, med vine osv

bagside:
et lille digt til anledningen

Lavet som en beskåret a5 i størrelse med det lille blad i biffen "Film Guide", som er foldet på midten.

Disse blev lagt ved hver kuvert i stedet for et lille bordkort
Avatar billede popsy Novice
17. juni 2004 - 10:31 #6
Tillykke tillykke :)

Der er nu kun en lille uge tilbage til vores bryllup, og vi er lige færdige med ordkortene :)

Scanner lige et ind så du kan se :)

De blev lavet i publisher, og derefter skåret ud med hobbykniv. Vi synes selv resultatet blev alletiders.
Avatar billede popsy Novice
17. juni 2004 - 10:39 #7
www.clan-ffj.dk/fladt.jpg
www.clan-ffj.dk/foldet.jpg

Der hvor det er foldet er rosen skåret ud, så den stikker ud i luften, men det er svært at scanne.
Avatar billede rosenberg Nybegynder
17. juni 2004 - 12:27 #8
Tillykke....!
Avatar billede freeman Nybegynder
09. august 2004 - 09:52 #9
lukker... valgte at købe kort istedet...