Avatar billede cathallo Nybegynder
16. juni 2004 - 17:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside som ligner noter på linieret A4 papir

Jeg har for ca. 1 år siden set en hjemmeside som var et stykke linieret A4 papir med håndskrevne noter, som var blevet scannet og lagt som baggrund, derefter var alle hjemmeside funktionerne lagt oven på. Jeg mener at det var her på eksperten der blev henvist til den,i forbindelse med en der lavede en hjemmeide der lignede en åben bog.

Jeg vil helt vildt gerne se den igen, er der nogle der kan huske den, og evt. give mig et link??
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
16. juni 2004 - 17:33 #1
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
16. juni 2004 - 17:44 #2
som jo bare består af en grafik der er repeated på bagrunden:

http://www.asp101.com/images/backgrnd.gif
Avatar billede cathallo Nybegynder
16. juni 2004 - 17:50 #3
Det er ikke den jeg tænker på, for på den jeg har set er alt håndtegnet!! Men baggrunden minder om det
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
16. juni 2004 - 17:58 #4
det regnede jeg heller ikke med - men troede bare du skulle tjekke ud, hvorledes det var lavet....
Avatar billede 123design Nybegynder
16. juni 2004 - 21:12 #5
Hej tror det er denne her http://www.simulation.dk/ men den har desvære ændret design :(
Avatar billede cathallo Nybegynder
11. juli 2004 - 21:54 #6
Æv, kan ikke finde den. Lukker