Avatar billede beste Nybegynder
16. juni 2004 - 15:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Point+ aksept af svar

Jeg har flere gange oprettet spørgsmål, men jeg er usikker på om de point jeg giver bliver givet. Jeg kan se når jeg loger på der står jeg har så og så mange point ude. Jeg er ret usikker over hvordan jeg akseptere svarene der kommer ind .Jeg vil nødigt skuffe nogen, da det er et knaldhamrede godt forum, og især for en nørd som mig.
Avatar billede norbert Nybegynder
16. juni 2004 - 15:48 #1
Du kan altid se i selve tråden om svaret er accepteret. Men du kan jo prøve her. Hvis du selv lægger et svar og accepterer dig selv, kan du se, at der vil stå accepteret ud for dit navn. Spørgsmål ang. Eksperten er nemlig gratis :-)
Norbert :-)
Avatar billede snowball Novice
16. juni 2004 - 15:51 #2
Der er flere tegn på at et spørgsmål er accepteret og pointene dermed er uddelt. Se f.eks. http://exp.geertsen.dk/489908.png - Der hvor der er pile kan du se de ting som indikerer spørgsmålets status.
Avatar billede norbert Nybegynder
16. juni 2004 - 15:51 #3
Du skal trykke på navnet ude i venstre side og så accepter. I øjeblikket står der nok ingen navne, men lige så snart der ligger et svar i tråden vil der stå et navn i venstre side. Det navn, som du vil give point til, trykker du på og accepter. Jeg kan se, at du har nogle åbne spørgsmål, men det er nok fordi folk ikke har lagt svar. Hvis der er nogle imellem som du godt vil give point til, beder du dem om at lægge et svar, som du så accepterer. Ellers må du selv lægge et svar og lukke spørgsmålet på den måde.
Norbert.
Avatar billede snowball Novice
16. juni 2004 - 15:54 #4
Avatar billede hcma Novice
16. juni 2004 - 16:13 #5
og du kan her se, hvilke af dine spørgsmål som ikke er besvaret/accepteret
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=beste&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juni 2004 - 19:32 #6
SÅ vigtigt var det vist alligevel ikke....
Avatar billede beste Nybegynder
27. september 2004 - 23:30 #7
Ok, tak for hjælpen. jeg kan se der hvor det går galt er når der står kommentar og okke svar