Avatar billede jakobkp Nybegynder
16. juni 2004 - 15:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med MX700

Min Logitech MX700 er begyndt at opføre sig underligt og nogle gange vil den slet ikke du. Når jeg sætter den i opladeren begynder den som normalt at lade op, men efter nogle få minutter blinker den rødt, og det røde lys til sensoren begynder også lidt efter at blinke.
  Når jeg så skal bruge den vil den ingenting, selvom jeg connecter dem på knappen.

Jeg har prøvet med flere forskellige genopladelige batterier og jeg har opdateret firmwaren/softwaren.

- Hvordan får jeg den til at virke igen?
Avatar billede jakobkp Nybegynder
17. juni 2004 - 14:46 #1
Er det bare mig, eller er der aldrig nogen der svarer under - Hardware - generelt?
Avatar billede gjersbol Nybegynder
19. juni 2004 - 21:58 #2
Hej...

Jeg har set den fejl du beskriver før...

Desværre... Defekt mus. Den skal til reperation.

En af de hyppigste fejl på MX700

Lad være med at bruge en masse tid på at prøve en helt masse andet, det kan ikk betale sig. MEN... lad være med at oplyse at du har haft uoriginale batterier i musen, dem vil de nemlig gerne give skylden selvom de ikk har noget med fejlen at gøre... (tit en defekt ladestation).

Håber du kan bruge min erfaring med den (normalt) fantastiske mus.
Avatar billede jakobkp Nybegynder
22. juni 2004 - 21:03 #3
Ja den er jo næsten blevet helt uundværlig. Så må jeg jo lige oprette en RMA-sag.

Tak for tippet og du får selvfølgelig pointene.