Avatar billede hojben Novice
16. juni 2004 - 14:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Site fungerer ikke i Netscape?

www.pianoservice.dk vises sitet fint i IE men ikke i netscape. Hvor ligger fejlen?
Avatar billede xodeus Novice
16. juni 2004 - 14:40 #1
Det ligger i at sitet er optimeret til at blive benyttet i IE. Man kan få w3c valideret koden for sitet og da skulle sitet virke i ALLE browsere.
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
16. juni 2004 - 14:58 #2
Den vises fint i Mozilla til Windåsen!
Avatar billede hojben Novice
16. juni 2004 - 15:23 #3
Lidt hjælp ville være fint.. een ting er at fortælle om hvad man kan gøre men det ligger i spørgsmålet hvad der skal til ;)
Avatar billede xodeus Novice
18. juni 2004 - 18:23 #4
Hvad er det der ikke fungerer i Netscape?
har din Netscape alle de plugins installeret?
Jeg kører med Mozilla Firefox der oprindeligt er skrevet på Netscape kernen og det ser ud til at virke!
Kan du ikke specificere dit problem med siden?
Avatar billede hojben Novice
02. august 2004 - 15:32 #5
sitet omprogrammeret og sp. derfor lukket..