Avatar billede zen0r Nybegynder
16. juni 2004 - 12:36 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

problemer med sort/hvid i TVout, hjælp mig!

Dav, jeg har dette problemer der virkelig irreterer mig.

Jeg har et 6år gammelt 28" Philips (bare grin!) som fungere uden beklageligheder, men! efter jeg har fået et "Asus ATI 9600 SE 128mb" har jeg haft problemer med mit TVout, da det kun vil fremvise i sort/hvis (!?) har prøvet at skifte mellem samtlige PAL- formater men lige lidt hjælper det.
Med mit gamle Nvidia kort kunne jeg sagtens få farver på uden de store problemer.

Hvad er der galt?
håber i kan hjælpe mig...der er 200points på højkant!
Avatar billede ejvindh Ekspert
16. juni 2004 - 12:45 #1
Bruger du det samme kabel? Problemet kan nemlig godt være, hvis TV'et ikke understøtter svhs - så skal du have et kabel der konverterer signalet til composite-signal inden det føres ind i TV'et. Jeg mener at man i Fona kan købe et kit for 150,-, så man kan vælge mellem forskellige typer signaler, der ender ud i et scart-stik til TV-et
Avatar billede zen0r Nybegynder
16. juni 2004 - 12:48 #2
har ikke skiftet kabel. det er derfor det undre mig!
Avatar billede ejvindh Ekspert
16. juni 2004 - 12:57 #3
Hmm.. 6 år gammelt: Er du sikker på at det ikke bare er TV'et der så faktisk kun KAN vise i sort/hvid???

;-)

Nej, jeg kan nok ikke hjælpe dig videre. Men se evt. følgende spørgsmål. De fik godt nok ikke løst problemet heller, men der var nogle mere kompetente forslag undervejs, end jeg kan diske op med.
http://www.eksperten.dk/spm/508357
Avatar billede bartfreak Nybegynder
16. juni 2004 - 12:59 #4
thundergood, har en pointe hr, præcis samme spm..O)
http://www.eksperten.dk/spm/509846
Avatar billede zen0r Nybegynder
16. juni 2004 - 13:00 #5
hehe drop det :D, faktisk TROR jeg det er 6år. det er maby nyere. even, tak for de små råd :)
Avatar billede pimpz Nybegynder
16. juni 2004 - 13:14 #6
Color fix kable fra sandberg vil nok klare dit problem :)
Avatar billede zen0r Nybegynder
16. juni 2004 - 13:16 #7
roger :) er ved at checke hvor det kan købes :P
Avatar billede pimpz Nybegynder
16. juni 2004 - 13:19 #8
Avatar billede pimpz Nybegynder
16. juni 2004 - 13:20 #9
29,95,- mon du har råd :D
Avatar billede pimpz Nybegynder
18. juni 2004 - 10:48 #10
Hvad finder du ud af ??
Avatar billede pimpz Nybegynder
18. juni 2004 - 13:27 #11
Tak for point :)