Avatar billede tjaz Nybegynder
16. juni 2004 - 11:18 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan ser det ud?

Hej,

Jeg vil bare lige høre hvordan folk synes det ser ud og om der er noget som ser underligt ud.

Siden vi snakker om er:

www.digitalarena.dk

Skriv gerne en kommentar og hvilken browser/version du har testet i.

På forhånd tak.
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
16. juni 2004 - 11:34 #1
1. Jeg aner ikke hvad sidens formål er.....
(noget man skal have af vide på forsiden)

2. Menu-Teksterne flyder lidt sammen i mine øjne - måske 1 mere "space" immellem hver, ville pynte, eller måske nogle flotte grafiske knapper ville bidrage til et bedre menu-overblik...

3. Pæn orden på siderne.

4. Main Scrollbaren i højre side forsvinder alt efter om der er brug for den - det får siden til at hoppe fra venstre til højre, når man trykker i menuen - meget træls.. (Mozilla 1.5)

Testet med: IE 6.0 & Mozilla 1.5

hygge....
Avatar billede warren27 Nybegynder
16. juni 2004 - 11:53 #2
Flot design, men indholdet er ikke lige min kop te. jeg har ledt efter døde links, og kunne ikke finde nogen, så det er da altid noget. Jeg har testet siden i IE 6.0 og Mozilla 1.5, og det ser fint nok ud. Jeg har skærmopløsning 1024 * 768 og jeg har en dårlig internet forbindelse, men alligevel gik downloadning af siden hurtig !

Alt i alt, er det perfekt, og det er jo ikke din skyld at jeg ikke bryder mig om indholdet !

http://www.yalla.dk
Avatar billede tjaz Nybegynder
16. juni 2004 - 12:23 #3
warren27 ... vil du ikke være sød at definere hvad du mener med at indholdet ikke er din kop te ?
Avatar billede warren27 Nybegynder
16. juni 2004 - 15:48 #4
Det jeg mener med at indeholdet ikke er min kop te, skal du ikke ta´ så personligt. Det var bare ment på den måde at jeg syntes det virker tørt, kedligt og uinteressant.

Jeg håber du kan se hvad jeg mener !... ;-)
Avatar billede korfits Nybegynder
25. juni 2004 - 10:57 #5
Det er okay, men der skal laves lidt nogle steder. Menuen er for svær at læse, det er måske også en smule kedeligt, hva med også at lave en menu i siden ? eller i begge sider måske ? det kunne få det til at virke lidt bedre.
Avatar billede tjaz Nybegynder
10. juli 2004 - 15:15 #6
takker for svar inputs ... hvis der er nogen (warren27 eller skarvenneverdies) som mener at det jeg har gjort med point er unfair så må i lige skrive, så finder vi også ud af det ;)

Synes bare ikke korfits skal have fuldt point bare fordi han er den eneste som ligger et svar ;)