Avatar billede coolius Nybegynder
15. juni 2004 - 23:26 Der er 12 kommentarer

Erfaringer vedr. betalingsystemer

Hej eksperter,

Jeg har en kunde, der skal til at have gang i en internetløsning, der kræver et betalingssystem.

Kunden lægger meget vægt på god (gratis) support og billige priser.

Vi har overvejet www.interpay.dk og www.freepay.dk, og ville høre om jeres erfaringer med disse udbyder eller evt. andre...
Avatar billede ttopholm Nybegynder
15. juni 2004 - 23:37 #1
Jeg har hørt at freepay er tit nede.. men det er kun hvad jeg har hørt...
Avatar billede ttopholm Nybegynder
15. juni 2004 - 23:38 #2
Og har faktsik selv overvejet freepay, da man selv kan lave et system der administrere det hele.. så man ikke skal bruges deres...
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. juni 2004 - 23:43 #3
Deres administration er ikke den bedste, tit kan transaktioner fejle og man kan ikke læse ret meget ud fra deres beskrivelse, så man kan se om fejlen er deres eller egen skyld og det gør at egne fejl er sværer at få på plads. Derfor kan man miste ordre.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
15. juni 2004 - 23:48 #4
Hvilken en freepay eller Interpay.. Og Palle, hvad kan du tilbyde hos Acomma
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. juni 2004 - 23:53 #5
Ups.. det var freepay.dk, de andre kender jeg ikke lige.

Vi kan naturligvis tilbyde det samme :)

http://www.acomma.com/dcmpage/dk/produkter/betalingsgateway/
Avatar billede coolius Nybegynder
16. juni 2004 - 00:05 #6
Det vil sige at der er mulighed for at have en slags kundekartotek sammen med betalingssystemet, også hos acomma?

Hvordan er jeres support i acomma? Har set nogle udbydere der tager ca 500 pr. påbegyndte time support.
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. juni 2004 - 00:24 #7
Alm. telefon support er naturligvis gratis, hvis det er support inkl. programmering, så koster det naturligvis lidt.

Hvad tænker du på med kundekartotek? Vores betalingsgateway håndtere bare betalingerne og det er det :)
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
16. juni 2004 - 09:03 #8
har ikke hørt noget godt om freepay, og kender ikke interpay.

har derimod meget gode erfaringer med DIBS, men det er dog en lidt dyrere løsning end freepay, men det fungerer tilgengæld, og deres support og produkt er i top!
Avatar billede krogstrup Nybegynder
16. juni 2004 - 09:48 #9
jeg har indtil nu brugt freepay på 2 sites. Hvad angår support i situationer hvor der er opstået problemer af den ene eller anden art, kan jeg kun give jer ret i at deres support stinker.

Men modsat må jeg også sige at når først tingene kører, så synes jeg at det kører ganske udemærket og stabilt. Jeg har ikke oplevet de store problemer i den daglige drift.

Og det er man jo trods alt nødt til at tage med i overvejelserne når man kigger på hvor meget dyrere DIBS er end f.eks. freepay.

Men slutteligt kan jeg da kun give jer ret; DIBS styrer for hårdt (men tager sig også godt betalt)
Avatar billede swaxi Nybegynder
16. juni 2004 - 18:19 #10
tilslutter mig røkken af dårlige erfaringer med freepay. deres support er helt til grin - også når det er dem selv, der laver fejl.
Avatar billede swaxi Nybegynder
16. juni 2004 - 18:20 #11
røkken ~ rækken
Avatar billede samuelsen Nybegynder
17. juni 2004 - 10:14 #12
jeg har en del erfaringer med freepay, og når man først har fået deres system til at fungere sammen med webbutikken, så går det ganske udmærket. Deres telefon support bliver hurtigt svaret og hvis der er problemer med transaktioner så klarer de også den. (har gjort to henvendelser på to år - mere har jeg ikke haft brug for) desuden synes jeg de er billige 200.- pr. md, uden oprettelses gebyr, hvilket vist nok er en del billigere end fx. dibs.