Avatar billede jqrn Mester
15. juni 2004 - 10:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ekspertens internationale familie

Jeg har haft god gavn af den vidensformidling der sker på eksperten, jeg har fundet gode svar på andres spørgsmål, har selv fået svar på nogle spørgsmål og sågar også kunne hjælpe nogle med deres spørgsmål.

Jeg har - naturligvis - også stillet spørgsmål jeg ikke har kunnet få svar på. Så har jeg som regel søgt videre ud på internettet, men dette har ikke været den store succes.

Er der nogle internationale steder der svarer til eksperten?

Jørn
Avatar billede snowball Novice
15. juni 2004 - 11:00 #1
Avatar billede nicklasb Nybegynder
15. juni 2004 - 23:07 #2
noget der næsten altid (for ikke at sige faktisk hver gang) giver pote er at søge i diverse nyhedsgrupper. For der er mange, og stort set alt er start dækket ind under her.

Det giver selvfølgelig flest resultater at søge i flere grupper på en gang. Så brug eventuelt http://www.google.dk/grphp?hl=da&tab=wg&q= hvorfra du kan søge mellem alt mellem himmel og jord (ikke kun itrelateret). Men ønsker du noget konkret, fx. info om hvilken funktion i php der vil egne sig bedst til en bestemt opgave, starter du med at skrive "php", hvorefter du skriver det du lige kunne tænke dig både sprøger og svare kunne tænkes have skrevet i enten spørgsmålet eller svaret.
Altså fx hvis du ønsker at søge om formatering af time() funktionen kunne søgningen blive
php time formatering dato

giver altid pote for mig når eksperten svigter (og når søgefunktionen ikke vil som jeg vil :S)
Avatar billede jqrn Mester
16. juni 2004 - 13:23 #3
Snowball: Er det korrekt forstået at det koster $9.95 pr måned?
Avatar billede snowball Novice
16. juni 2004 - 13:51 #4
jgrn: Nej, de grundlæggende funktioner er gratis. Det er kun hvis du vil benytte de ting som "Premium Services" (som kan sammenlignes vores Eksperten Pro) giver, at du skal betale noget.