15. juni 2004 - 10:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fejl og mangler ved anmeld-funktion

Jeg sad og skulle anmelde et misbrug ifbm en artikel, men havde problemer med at finde et sted at anmelde det. Når jeg kigger på reglerne (http://www.eksperten.dk/regler.phtml) og klikker på anmeld-linket, så virker det ikke.
Et andet sted fandt jeg et link til "Coadmin list info", som heller ikke virkede.

Da det endelig fandt en anmeld-funktion, så havde jeg ikke mulighed for at angive en artikel som kilde. Den accepterede kun 'rigtige' spm. (har tidligere haft problemer med syntaksen hvis der var flere spm)

Og da den person, som jeg ville anmelde, hverken har oprettet, besvaret eller deltaget i nogle spørgsmål, så var det svært.

Det kunne også være rart, hvis der var en anmeld@eksperten.dk-adresse, man kunne skrive til.

Det, som jeg forsøgte at anmelde var en bruger som havde svinet artiklen http://www.eksperten.dk/artikler/331 til. Men når man kiggede på personen, så var han oprettet få minutter før dumpe-karakteren og den svinske bemærkning var oprettet. Og derudover har der ingen aktivitet været på personen. Det tyder meget på, at personen har oprettet en ny profil udelukkende for at svine artiklen til (da man jo ikke kan være anonym ved artikel-karaktergivning).
Avatar billede snowball Novice
15. juni 2004 - 10:52 #1
Jeg kan kun være enig i at der er mange fejl og mangler ved det nuværende system. Admin arbejder på sagen og det var meningen at systemet skulle være blevet opdateret i sidste uge, men det skete af en eller anden årsag ikke. Vi må så bare håbe der sker noget en af dagene. Hvad den nye opdatering helt præcist indeholder ved jeg desværre ikke, men den skulle efter sigende indeholde en del rettelser, så vi må bare håbe at ovenstående er en del af det :)
15. juni 2004 - 10:54 #2
ok, snowball...tak for svaret.
Jeg ser frem til opdateringen :o)
Avatar billede snowball Novice
15. juni 2004 - 11:01 #3
Det gør vi andre i høj grad også :)
20. juli 2004 - 20:57 #4
lukker
20. juli 2004 - 21:01 #5
snowball->hvordan ændre jeg point-antallet? Tidligere kunne man da klikke på pointtallet i toppen, ikk'? (ikke fordi jeg vil ændre det her, men der er mange som spørger...derfor ville jeg lige prøve med dette spm)
Avatar billede snowball Novice
21. juli 2004 - 00:23 #6
thomasjepsen: Ude i "Funktioner" menuen til venstre, skulle der gerne være et punkt der hedder "afsæt flere point" eller noget i den stil.
21. juli 2004 - 09:03 #7
ah...det er der da også :o)

tak for svaret :o)