Avatar billede obmm Nybegynder
14. juni 2004 - 21:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mobiltelefon, hvilken telefon er bedst til ca 1700 kr.

Jeg er meget i tvivl (eller rettere sagt min datter er i tvivl) hvad er bedste køb inden for mobiler prisleje ca 1700 kr. Lad være med at henvise til (mobilpriser.dk) det bliver jeg ikke klogere af.
Avatar billede obmm Nybegynder
14. juni 2004 - 21:32 #1
Ups, muligvis ikke rette "forum"...
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. juni 2004 - 21:36 #2
Det er i hvert fald forkert kategori :-)
Denne kategori handler om websitet eksperten.dk, og ikke andre ting :-)

Prøv: http://www.eksperten.dk/spm/Diverse/Fri-debat/

Flyt venligst spm'et:
1) lægge et svar
2) markere dit navn  <-- MEGET VIGTIGT!!
3) klikke på Accepter-knappen

Husk at check om dit svar er accepteret, inden du går videre.

- Hvis alt er i orden, opretter du samme spm, bare i den rette kategori.
- Læg et link i dette spm, der peger på det nye spm, så folk kan finde det.
Avatar billede dmcn Praktikant
14. juni 2004 - 21:37 #3
http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/Telefoner/ er nok en mere passende kategori. =)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. juni 2004 - 21:39 #4
n0rmality> smartass :-)

n0rmality har ret.. prøv den kategori i stedet for :-)
Avatar billede dmcn Praktikant
14. juni 2004 - 21:43 #5
thesurfer : Ævbæv, jeg er sejere ekspert end dig. ;)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. juni 2004 - 21:48 #6
n0rmality> Du snyder jo.. du har været med at lave strukturen :-)
Avatar billede dmcn Praktikant
14. juni 2004 - 21:50 #7
Faktisk ikke - det var nanoq der stod for det (omend jeg tror Telefoner-punktet er blevet tilføjet af admin senere hen). Dog lagde jeg specielt mærke til Telefoner-kategorien, fordi jeg ikke mener den passer ind i forhold til ekspertens andre kategorier. :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. juni 2004 - 21:55 #8
Ahh.. ja.. det glemte jeg (det med nanoq) :-)

obmm> Hvis du skulle være i tvivl, før instruktionerne i indlægget 14/06-2004 21:36:47, dog med kategorien: http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/Telefoner/

Så er vi vist sikre på, at spm'et oprettes i en bedre kategori :-)
Avatar billede obmm Nybegynder
14. juni 2004 - 21:57 #9
Ups, ups..