Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2004 - 18:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

title tekst på nyeste sprøgsmål/nyeste indlæg er forkert

Ja, dette spørgsmål er blevet stillet 100 gange før men admin har ikke fået fingeren ud.

Derfor spørgsmål nummer 101.

Kunne vi ikke snart få en beskrivende alt tekst på nyeste spørgsmål/indlæg i menuen til venstre?

Som det er nu giver kategorien Programmer:Flash:Generelt f.eks. en alt tekst der hedder generelt. Ikke skide smart.
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2004 - 18:09 #1
slavefelj er grasti
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2004 - 12:50 #2
Typsik at admin ikke kommer herind, han er efterhånden ligeglad med alt og alle, bare han får sin løn :(
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. juli 2004 - 23:11 #3
LUKKETID
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2004 - 10:20 #4
Synes du?

Jeg har for et par dage siden sendt en mail til admin vedr. dette spm, og har ikke tænkt mig at lukke før han reagerer.
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2004 - 08:51 #5
Kraft =)("/¤#)?¤(&"# for meget at man ikke bliver taget seriøs...hvor svært kan det være at rette?