Avatar billede raune Nybegynder
19. februar 2001 - 11:02 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

problem win me

jeg har et problem min computer vil sommtider ikke starte op men så slukke jeg den en hel masse gange op til 20 også starter den og køre unden problemer et stykke tid jeg har 900 mhz pentium 3 128 mb ram
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. februar 2001 - 11:07 #1
sker der intet når du tænder for strømforsyningen ?
Avatar billede raune Nybegynder
19. februar 2001 - 11:12 #2
når til efter den første windows skærk så laver den sort skærm hvor der bare er en _ på
Avatar billede raune Nybegynder
19. februar 2001 - 11:12 #3
undskyld skærm
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. februar 2001 - 11:12 #4
kan du starte op i fejlsikret tilstand?
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
19. februar 2001 - 11:14 #5
Havde faktisk det samme prob her forleden på arbejde. Jeg skiftedestrømforsyningen, så kørte det uden probz....har du haft lynnedslag i den?

/JB
Avatar billede raune Nybegynder
19. februar 2001 - 11:15 #6
nej jeg har ikke haft lynnedslag
Avatar billede raune Nybegynder
19. februar 2001 - 11:16 #7
jeg kan godt starte op i fejl sikeret tilstand
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. februar 2001 - 11:21 #8
lyder som om du har haft installeret et eller andet for nyligt der konflikter med windows indlæsningsprocedure. Check hvad du har installeret og prøv at afinstallere! virker intet, er der kun en geninstallation tilbage :-/
Avatar billede raune Nybegynder
19. februar 2001 - 11:22 #9
jeg har prøvet at geninstallere win det virker ikke
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. februar 2001 - 11:23 #10
okay, hvis du har mulighed for det, så prøv som johnnybrian foreslår og skift din strømforsyning!
Avatar billede raune Nybegynder
19. februar 2001 - 11:28 #11
den ene gang afinstallerede jeg bare et program så virkede den igen men den gør det stadig væk
Avatar billede makse Nybegynder
19. februar 2001 - 11:29 #12
Prøv at slå Power Management fra i BIOS.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. februar 2001 - 11:30 #13
har du prøvet at geninstallere HELT fra bunden? du løser nemlig ikke problemet bare ved at installere oveni!
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
19. februar 2001 - 12:24 #14
Holder stadig fast på at det er wen fejl med din strømforsyning..

/JB
Avatar billede xtom2 Nybegynder
19. februar 2001 - 15:46 #15
Jeg tror nok mest på APM, som makse siger.. men hvilken PSU har du? (strømforsyning)