Avatar billede arnums Nybegynder
13. juni 2004 - 16:07 Der er 7 kommentarer og
5 løsninger

lækre DK flash sider?

Er der nogen, der har nogle links til lækre DK flash sider?
Med lækker lyd, cool design, nice musik osv.
behøver ikke at være 100% flash, men en stor del skal være det.
Pft!
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
13. juni 2004 - 16:24 #1
Tjae... du kan jo kigge lidt på "My Playground" versionen af mit eget site www.larsholmgaard.dk ;-)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
13. juni 2004 - 16:26 #2
Glemte lige at skrive at jeg absolut ingen lyde har på mit site... det er mest 2D og 3D grafik, flash-programmering, php-programmering, fotos og generel idéudvikling jeg gør i.
Avatar billede nfk Nybegynder
13. juni 2004 - 18:05 #3
Avatar billede andersdp Nybegynder
13. juni 2004 - 21:15 #4
Avatar billede dpg Nybegynder
13. juni 2004 - 22:53 #5
en af mine venners side:
http://www.afcdesign.dk/
der er dog ikke noget lyd på den (tror jeg ihvertfald ikke!).
Avatar billede arnums Nybegynder
14. juni 2004 - 10:19 #6
de er meget fine allesammen, men er der virkeligt ikke flere?
ikke nogle kæmpe vilde firma sider osv.?
er der virkeligt ikke nogen der laver det i danmark? det ka da ikke passe  ;o)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
14. juni 2004 - 11:59 #7
Hvad er det præcist du søger, siden det skal være danske? Jeg kan se du selv laver flash, så er det en praktikplads du leder efter? Et job måske?

Prøv at søge på de forskellige reklamebureauer og kig i deres referencer, så vil du kunne finde firmasites. Der er fx. www.verticportals.com, som laver alt til Axe m.fl.

Hvis det blot er inspiration du mangler, så vil jeg anbefale at du kigger på www.styleboost.com, www.fcukstar.com eller www.coolwebsites.dk, som er oversigter over de fedeste flash-sites i verden.

Held og lykke med det! :-)
Avatar billede arnums Nybegynder
14. juni 2004 - 13:04 #8
larsholmgaard< Det jeg ikke kan forstå er, at der ikke er nogle danske folk/firmaer der laver sider i flash, som resten af verdenen (danske er altid kedelige)
Jeg bruger også henholdsvis fcukstar, newwebpick, linkdup, favouritewebsiteawards m.fl. som inspiration.
Er næsten ved at konkludere at dk er bagud mht. flash sider/stuff(jeg tager måske fejl?)
;o)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
14. juni 2004 - 13:36 #9
Det er et svært spørgsmål, men også et godt spørgsmål. Jeg synes egentlig ikke vi er bagefter, måske snarere tværtimod. Jeg tror du skal se statistisk på det hele, og tage i betragtning at vi kun er 5.3 mio indbyggere. Det er begrænset, hvor mange firmaer osv. der har pondus til at få lavet et ordentligt, cool og originalt website, men de findes da og gudskelov for det.

I netbranchen sammenligner vi os jo med hele verden og i den sammenhæng kan det måske umiddelbart se ud til at der kun er få store danske flashwebsites, men ... som sagt, i forhold til indbyggertallet tror jeg egentlig alligevel vi er lidt foran.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
14. juni 2004 - 14:59 #10
Læs forresten også denne mail:
http://www.eksperten.dk/spm/504988

Ja, jeg har svært ved at fatte mig i korthed - det er en af mine skavanker! ;-)
Avatar billede arnums Nybegynder
14. juni 2004 - 15:10 #11
jep! tak..det hjalp... jeg ledte efter den, men havde glemt hvor den var.
Der er lidt mere af det jeg søger!!
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
14. juni 2004 - 15:55 #12
Supergodt! Glad for at kunne hjælpe.