Avatar billede ez2cyimqt Nybegynder
13. juni 2004 - 15:07 Der er 9 kommentarer

Computer snak

Hejsa, jeg er en ny computer indehaver, og sidder og vil gerne have min computer til at kunne snakke, sige når der er mail etc, hvor henter man eller køber man sådan et program,
Tak iøvrigt for mange god besvarelser der har hjulpet mig godt igang!!
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
13. juni 2004 - 15:12 #1
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. juni 2004 - 15:12 #2
I dit mailprogram (sikkert det sikkerhedshul-fyldte Outlook, eller Outlook Express) kan du sikkert indstille den, til at afspille en lydfil (typisl .wav fil, måske endda .mp3 fil)..
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
13. juni 2004 - 15:13 #3
thesurfer >> Det er kun mens mail programmet er åbent!!
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
13. juni 2004 - 15:14 #4
ez2cyimgt >> Bruger selv easy notification, og det er rigtig godT!!
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. juni 2004 - 15:19 #5
friends> cool program (easy notification 2.0) :-)

Mht til Outlook: (næsten) enhver kombination af Microsoft Windows, og et andet internet-relaterede Microsoft produkt, er farlig. F.eks. Internet Explorer og Outlook. :-)

Og ja, når Outlook bruges, at den er (ekstra) farlig.. :-)
Avatar billede thedeathart Nybegynder
13. juni 2004 - 15:21 #6
Mozilla Thunderbird... meget bedre end Outlook (hvad er ikke det ;)
Mozilla Firefox... uendelig meget bedre en Internet Explorer...
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. juni 2004 - 15:22 #7
thedeathart> Preach on, brother ;-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. juni 2004 - 15:23 #8
..der er jo også Operas indbygget M2 mailklient (skal adskilles fra Opera).. :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. juni 2004 - 15:27 #9
"skal adskilles fra Opera" = "kan ads..."