Avatar billede ldrada Nybegynder
13. juni 2004 - 06:29 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger
Avatar billede sukos Juniormester
13. juni 2004 - 08:09 #1
Det gule i rosen på 2 og 3 skal bibeholdes på 8'eren.
Det røde i 5'eren er alt for kraftig, den skal være mere a'la det gule i 2 og 3, og skal så bruges på de øverste roser i 8'eren.

Altså noget farve på 8'eren :O)
Avatar billede zambezi Nybegynder
13. juni 2004 - 11:24 #2
Jeg kan bestemt lide nr.3, det eneste, der skal laves om er rosaens farve...den skal være det samme, som pigernes hudfarve...og det skal være kun EN rosa på billedet, synes jeg.
Og forresten...hvad har pigen under næsen? :0)
Avatar billede ldrada Nybegynder
13. juni 2004 - 15:56 #3
"hvad har pigen under næsen? :0)"
Det er vist skyggen fra hendes næsering =)
Avatar billede zambezi Nybegynder
13. juni 2004 - 16:16 #4
Nåååee...ok
Avatar billede ldrada Nybegynder
13. juni 2004 - 17:04 #5
Det er ikke nemt at give de øverste roser samme "feel" som den nederste store har, de bliver alligevel meget forskellige. Jeg uploader så snart jeg har været ude efter nogle smøger =)

imidlertid har jeg lavet http://medlem.jubii.dk/xcrew/Nell/ToT-Black001.png som jeg bare gerne vil vise =)
Avatar billede ldrada Nybegynder
13. juni 2004 - 17:19 #6
Avatar billede ldrada Nybegynder
13. juni 2004 - 17:19 #7
den er der lige om lidt =)
Avatar billede ldrada Nybegynder
13. juni 2004 - 17:41 #8
Avatar billede ldrada Nybegynder
13. juni 2004 - 22:21 #9
Jeg venter stadigvæk nogle comments og forslag.
Avatar billede sukos Juniormester
14. juni 2004 - 08:34 #10
Den sidste der er bedst.
Jeg er bare ikke så meget for skrifttypen! :O) (har osse "for lang" skygge)
Avatar billede ldrada Nybegynder
14. juni 2004 - 14:48 #11
Tak for hjælpen =)
Avatar billede korfits Nybegynder
26. juni 2004 - 12:06 #12
Baggrund 1:
Et flot billede, enkelt og stilrent, dog tror jeg at det kunne virke fedt hvis du nu lavede rosen rød eller sådan noget, så der ligesom er noget der bryder de der grå farver.
Baggrund 2:
Her fik du så lavet rosen i en anden farve, men jeg tror at en mere skrigende farve ville virke bedre.
Baggrund 3:
Ved ikke hvad det er der gør det, men det er ligesom om at det bliver lidt for meget når både rose og dame er i farver, eller også passer de bare ikke sammen :D
Baggrund 4:
Nogenlunde samme problem som i den første -  Det bliver sgu lidt for kedeligt.
Baggrund 5:
Yes der var den. Rosen står i en flot kontrast til det andet, dog skulle den måske beskæres lidt mere, eller rykkes længere ned i hjørnet, for det virker som om der stadig er noget af det oprindelige billede tilbage.
Baggrund 6:
Ja, her har du så sat lidt flere roser ind, det virker også fint, dog kunne du måske godt lave en af de grå roser i en anden farve også - blå måske.
Baggrund 7:
Nej - Der mangler ligesom noget nede i det venstre hjørne.
Baggrund 8:
Tjaaah...... det bliver altså for kedeligt med de farver.

Flotte baggrunde og gode ideér, den bedste vil jeg nok mene er baggrund 5 eller måske 6.