Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
12. juni 2004 - 19:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Point samling?

Hvordan får man point, får man ikke noget dagligt, eller er det kun ved besvaring af spørgsmål?
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
12. juni 2004 - 19:59 #1
hmm
Avatar billede roenving Novice
12. juni 2004 - 19:59 #2
Du får 5 point pr. dag og dem, du ellers kan samle sammen ved at besvare spørgsmål ...

Se også: http://expfaq.1go.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. juni 2004 - 20:00 #3
du får 5 point dagligt, og så kan du få point ved at svare på spørgsmål, samt ved at skrive gode artikler, se f.eks. min point statestik, der kan du se hvordan det fordeles hos mig
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
12. juni 2004 - 20:03 #4
takker for det!
Avatar billede c-holst Novice
12. juni 2004 - 20:16 #5
det er faktisk ikke så svært at komme igang. tag nu mit eget eksempel. min konto har godt 3 år på bagen, og en dag for godt et år siden sad jeg pludselig og hjalp en videre med et problem, det gik meget godt, og siden har jeg besvaret en del spørgsmål i, skal vi sige, den mere ukomplicerede ende af skalaen.
Man behøver ikke være IT nørd for at kunne hjælpe andre, og hen af vejen lærer man hurtigt en hel masse nyt, som man så kan bruge videre frem.

bare lige en sidekommentar
Avatar billede hcma Novice
13. juni 2004 - 00:36 #6