Avatar billede bigshow Nybegynder
12. juni 2004 - 17:59 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

Windows update går i stå!

Når update fortæller at der er nye opdateringer, har jeg sat den til at hente filerne, inden at jeg installere dem. Men når jeg give besked om at filerne skal hentes, sker der så ikke mere.

Servicepack 1, og alle senere updates, tilgængelig på security update cd'en er installeret, sammen med DX9 og mediaplayer.

Er der andre der oplever lign, må de gerne svare, da jeg er rimelig forbandet over denne "BUG".
Avatar billede hcma Novice
12. juni 2004 - 18:17 #1
måske er der noget her, du kan bruge:
http://www.hcma.dk/win_update_probs/win_update_prob2.htm
Avatar billede bigshow Nybegynder
12. juni 2004 - 18:33 #2
Det er da ihvertfald et sted at starte, maange tak, og hvordan er det nu man giver points?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
12. juni 2004 - 19:04 #3
point er kun ved SVAR - <catbody>'s var en KOMMENTAR
Avatar billede cp1 Nybegynder
12. juni 2004 - 20:11 #4
for at acceptere et svar skal du makere navnet/navnene (i tilfælde af at der er flere du vil gi point,ska du vente med at acceptere til alle har svaret) og trykke på accepter
Avatar billede hcma Novice
13. juni 2004 - 00:22 #5
hvis der er nogle, som du mener har hjulpet og fortjent poin, beder du dem om at lægge et svar, hvis de ikke allerede har gjort det, og så ellers gøre som cp1 skriver.
Hvis der er nogle som har lagt et svar og det ikke kan bruges til noget, afviser du svaret.  Begge dele ved at gå ned til venstre og markere det/de navn(e) du acceptere eller afvise.
Avatar billede hcma Novice
13. juni 2004 - 00:23 #6
og lige een ting til:  lad være med at acceptere svar og dermed uddele point, før du har fået afhjulpet problemet.
Avatar billede bigshow Nybegynder
29. juni 2004 - 23:52 #7
lukker og slukker.
Avatar billede hcma Novice
30. juni 2004 - 00:57 #8
fik du løst problemet. Hvis ja - hvordan ?
Avatar billede bigshow Nybegynder
12. oktober 2004 - 16:26 #9
Det løste sig selv!
Avatar billede bigshow Nybegynder
12. oktober 2004 - 16:26 #10
Nemlig ja.