Avatar billede vibydk Nybegynder
12. juni 2004 - 11:37 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Printer problem ved brug af brugerkonti i WindowsXP

Når jeg  opretter 3 brugerkontoer i WindowsXP. 1 som administrator og 1 med begrænset adgang og en gæstekonto
er det kun når jeg logger på administratoren, at printeren
virker !!

Er der nogen som har et godt råd ?

Venligst Kim
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
12. juni 2004 - 11:42 #1
Printeren er installeret seperattil administartoren. Jeg mener at vis du fjerner den, og installerer den igen, så skal du under installation et sted vælge noget med "enkelt bruger" eller "Alle brugere" Ved det ikke helt, men mener det er sådan!
Avatar billede vejmand Juniormester
12. juni 2004 - 11:49 #2
Det burde ikke være nødvendig at fjerne den.
Gå i kontrolpanel -> printere og anden hardware -> printere og faxenheder -> højreklik på printeren -> deling -> flueben i "del denne printer"
Avatar billede vibydk Nybegynder
12. juni 2004 - 20:29 #3
Har prøvet begge ting desværre virker inden af delene men takker for svarende :(
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juni 2004 - 02:32 #4
Okay, det var mit bedste bud..
glem mit svar....Håber du får et bedre svar.
Held og lykke... vejmnand