Avatar billede sierradriver Nybegynder
12. juni 2004 - 09:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål: 458611

http://www.eksperten.dk/spm/458611

steviewonder har et problem med at få lukket sit spørgsmål her.
Avatar billede perj Nybegynder
12. juni 2004 - 10:16 #1
Hvor er det nu lige der står at man absolut SKAL lukke et spørgsmål ?
Avatar billede fangel Nybegynder
12. juni 2004 - 10:51 #2
fordi det så ikke længere figurere på listen over åbne spørgsmål, altså spørgsmål der stadig søger svar... derfor....

Morten
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juni 2004 - 12:07 #3
For det første er det rent faktisk ikke imod Ekspertens regler, ikke at lukke sine spørgsmål. Det er dog ikke "god opførsel", hvorfor man kunne vælge at "belønne" med dårlig karma. Det er under ingen omstændigheder en opgave for coadmins.

EN helt anden ting er, at du bør bruge "Anmeld Misbrug" funktionen til denne type "spørgsmål".
Avatar billede sierradriver Nybegynder
12. juni 2004 - 12:32 #4
Jeg troede bare at det var co-admins opgave, men jeg undskylder selvfølgelig hvis jeg har trådt nogle over tæerne!

Jeg har givet dårlig karma, men ville egentlig bare hjælpe til med også at få lukket spørgsmålet.
Avatar billede perj Nybegynder
12. juni 2004 - 12:41 #5
Tror ikke du har trådt nogen over tæerne. Faktisk er det helt fint du gør det - bare der så var nogle af de mange der ikke gider lukke deres spørgsmål, der ville tænke over af få det gjort - bare for en ordens skyld-)
Avatar billede sierradriver Nybegynder
12. juni 2004 - 13:04 #6
"Trådt over tæerne" var måske også et forkert begreb at bruge ;-)

Men jo, hvis bare man så kunne finde ud af at lukke sine spørgsmål, ville det være meget rart, skide være med om man får point, bare spørgsmålene bliver lukket, så de ikke står som værende uden svar.
Avatar billede perj Nybegynder
04. juli 2004 - 00:46 #7
?
Avatar billede sierradriver Nybegynder
04. juli 2004 - 00:48 #8
lukker