Avatar billede rippie Nybegynder
12. juni 2004 - 00:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Design til nyt site for lanparty klub

Jeg søger en person som vil være behjælpelig med et design til et site for en lanparty klub på Lollang/Falster

personen for de 200 point (Måtte ikke give de 3000 jeg ville) jeg smider i dette spm og også en copyright linje på siden.

Jeg er selv PHP koder og har simpelthen ikke lige overskud til at sidde at designe (plus at jeg nok heller ikke er den bedste til det)

Sitet skal være med lyse farver (men har tidligere eksempler som kan ses)

Sitet må meget gerne være i et ramme design samt være overskueligt og stilet.

evt eksempel på farvevalg www.rippie.dk/tlw/new/

Skulle ingen ville hjælpe vil jeg forbeholde mig retten til selv at svare så jeg ikke giver point forgæves ud.

På forhånd tak
Avatar billede cool_casper Nybegynder
12. juni 2004 - 00:27 #1
Skal det bare være en html-template?
Jeg vil godt lave det for 200 kr. hvis du er interesseret..?
Avatar billede thedeathart Nybegynder
12. juni 2004 - 00:29 #2
vil godt gøre det gratis.. også i php/sql/css
Avatar billede rippie Nybegynder
12. juni 2004 - 12:20 #3
thedeathart >>> har du noget man kan se ??? så man kan se evt tidligere sider du har lavet....
Avatar billede thedeathart Nybegynder
12. juni 2004 - 12:24 #4
da jeg er ved at skife host, er det svært at se siderne i funktion.

men her:

http://web27190.web08.talkactive.net/shadowweb/index.php

http://web27190.web08.talkactive.net/screen/index.php

Det er hovedsagelidt hjemmesider til cs-claner, alle med admin-modul osv. i php/sql
Avatar billede thedeathart Nybegynder
14. juni 2004 - 02:45 #5
hvaa.. skulle du bruger hjælp ??
Avatar billede rippie Nybegynder
15. juni 2004 - 00:46 #6
Ja men har lige haft computer probs.....

Men vil meget gerne se noget mere stilet design hvis du kan..
Avatar billede rippie Nybegynder
22. august 2004 - 16:53 #7
Vi lukker og slukker...