Avatar billede tzag_dk Nybegynder
11. juni 2004 - 14:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Persits ASPUpload

Hej

Er der nogle der kan se hvorfor at dette script ikke vil uploade noget?
Det arbejder sammen med XUpload.

<!--#include virtual="/secure/connection.asp"-->
<!--#include virtual="/secure/access.asp"-->
<% Session.LCID = 1030
    ' Create an instance of AspUpload object
    Set Upload = Server.CreateObject("Persits.Upload")

    Upload.Save

      For Each File in Upload.Files

            '--------------------------------------------------------------------
            'INSERT INTO DB START
            '--------------------------------------------------------------------
            SQL = "insert into videogalleri (galleriID,video,godkendt,dato) values('" & request.QueryString("galleriID") & "','','0','" & now() & "')"
            Conn.execute(SQL)

            SQL2 = "SELECT last_insert_id() FROM videogalleri"
            Set RS = Conn.Execute(SQL2)
            nytID = RS(0)
            nytID2 = RS(0)&".avi"
            '--------------------------------------------------------------------
            'INSERT INTO DB END
            '--------------------------------------------------------------------

            'CREATE VIDEO START
            '--------------------------------------------------------------------
            File.SaveAs "C:\websites\xxxxx.dk\images\videogalleri\" & nytID2
            '--------------------------------------------------------------------
            'CREATE VIDEO END
            '--------------------------------------------------------------------

            'UPDATE DB START
            '-------------------------------------------------------------------
            SQL = "UPDATE videogalleri SET video = '" & nytID2&"' WHERE id = '" & nytID & "'"
            Conn.execute(SQL)
            '--------------------------------------------------------------------
            'UPDATE DB END
            '-------------------------------------------------------------------

        next
%>

Den sætter det første fint ind i databasen, og når den kommer til at skal gemme filen, så udføre den ikke resten af scriptet. Men den kommer ikke med nogle fejl.
Avatar billede n30thaone Nybegynder
11. juni 2004 - 14:37 #1
Er du sikker på filen du prøver at uploade ikke er for stor, og det bare er upload tiden der er lang ? Og er du sikker på at modulet har skriveadgang til den mappe? Jeg havde et problem magen til med DanDomain, hvor problemet lå i at modulet ikke havde skriveadgang...
Avatar billede tzag_dk Nybegynder
11. juni 2004 - 14:43 #2
hehe... tænk at jeg havde glemt det :-)
Men det virker nu. Læg et svar, så skal du få nogle point :-) hehe
Avatar billede tzag_dk Nybegynder
11. juni 2004 - 14:43 #3
Det var skriveadgang´en :-)
Avatar billede tzag_dk Nybegynder
16. juni 2004 - 11:34 #4
n30thaone >> Vil du ikke have nogle point?
Avatar billede n30thaone Nybegynder
16. juni 2004 - 13:56 #5
Er sq ligegyldigt du, hvis du kan tage dem selv så bare gør det =)
Avatar billede tzag_dk Nybegynder
16. juni 2004 - 14:40 #6
Tak for det :-)