Avatar billede kallekk Nybegynder
11. juni 2004 - 12:37 Der er 1 kommentar

tilgang til database ved stored procedure og SQLhelper class

Hey
Jeg prøer at tilgå en database ved hjælp af SQLhelper class i dot net. Nedenfor ses den kode som jeg benytter til det. Når jeg kører progammet for jeg at vide at "Identifier 'row' is out of scope" hvad gør jeg galt?

public System.Data.DataSet filldropd()
        {

System.Data.DataSet DSUpdatanr;
DSUpdatanr = SqlHelper.ExecuteDataset(System.Configuration.ConfigurationSettings.AppSettings["ConnectionString"],System.Data.CommandType.StoredProcedure,"sp_Updatanr");

            return DSUpdatanr;

        }
Avatar billede drengen Nybegynder
28. juni 2004 - 04:57 #1
Det er nemmere at gennemskue hvis du også skriver din stored procedure her.