Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
10. juni 2004 - 20:03 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Hvilken driver skal jeg vælge?

Hey. Jeg sidder og skal bruge en driver til en printer men den findes kun til win 95/98  og  win 2000  og  win NT 4.0.

Jeg har Win XP pro på compen. Hvad for en driver skal jeg vælge. Jeg ville nok gå efter 2000'eren. Men ved ikke om det er rigtigt?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. juni 2004 - 20:05 #1
Hvilken printer er det?
har du kontrolleret at XP ikke allerede har driveren?
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2004 - 20:06 #2
Hvis du ikke kan finde en xp driver er 2000 nok den mest nærliggende at prøve, det er dog ikke sikkert at det vil virke.
Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
10. juni 2004 - 20:06 #3
Nope Jeg sidder ikke med hverken den printer eller comp nu. Men det er Canon BJC 5000.
Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
10. juni 2004 - 20:09 #5
prøv at kigge her. Der står BJC 5000    Not supported.  Hvad er det lige de mener med det.??
http://www.usa.canon.com/html/conCprSupport.jsp?type=xp&sname=printers&section=10144
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2004 - 20:10 #6
http://www.carletonmacgregor.com/html/canon_bjc-5000_5100_windows_xp.html
Det er nok 2000 driveren og så er der en patch du kan prøve med hvis det ikke virker.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. juni 2004 - 20:10 #7
hvis du prøver at kigge under:
start -> indstillinger -> printere -> tilføj printer -> lokal printer -> LPT1 -> canon -> jeg kan under windows 2000 se at Canon BJC 5500 der ligger driverne allerede..

hvilke har du?
Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
10. juni 2004 - 20:10 #8
vil de vove at påstå det ikke virker med den printer til XP??? Så får de fandeme flade de gør!
Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
10. juni 2004 - 20:12 #9
der er ingen BJC 5000 men en 5500. For helvede de canon knallerter
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2004 - 20:12 #10
Canon vil åbenbart ikke lave xp drivere til den mere. Her er også noget du kan hente og installere efter du har installeret 2000 driveren.
http://www.windowsxp-drivers.com/drivers/84/84167.htm
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. juni 2004 - 20:12 #11
jeg har før brugt driver der lignede, så hvis du har 5500 driveren så prøv evt den.. ellers prøv den win2000
Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
10. juni 2004 - 20:13 #12
Er der ikke en der har en Canon BJC 5000 Printer der ved om den kan køre på win XP????
Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
10. juni 2004 - 20:19 #13
ok. Jeg må se om det virker. Smid et svar Bertie og rkhdk hvis i vil have point.
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2004 - 20:27 #14
Du behøver ikke at uddele point førend du har fået det til at virke :-)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
10. juni 2004 - 22:32 #15
Jeg ved ikke om du kan bruge denne guide til noget. Det er muligvis det samme som Bertie har lagt et link til.
http://www.geocities.com/onesmart2003/download.html
Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
12. juni 2004 - 09:21 #16
Here's some text you can just copy and paste into your own email message
to help spread the word about this petition:

        + --------- copy from here --------- +

Dear Friends,

I have just read and signed the online petition:

  "Canon BJC-5000/5100 Windows XP Driver Petition"

hosted on the web by PetitionOnline.com, the free online petition
service, at:

  http://www.PetitionOnline.com/bjc5000/

I personally agree with what this petition says, and I think you might
agree, too.  If you can spare a moment, please take a look, and consider
signing yourself.

Best wishes,

Jonas Hansen

        + --------- down to here ---------- +
        + paste into your own email, & send +

A note along those lines, sent from you to your friends, can make an
especially effective contribution to the petition.  A successful
petition is a grassroots collaborative effort, and now it's your turn.
The power of the Internet is in your hands -- so spread the word!

hehe
Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
01. juli 2004 - 21:56 #17
tja virkede ikke men tak for det,.
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2004 - 19:38 #18
Vil du have dine point igen?