Avatar billede bbbworld Nybegynder
10. juni 2004 - 02:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan dette omformuleres til html?

Jeg har en billedside i html, og så vil jeg høre om dette script kan omdøbes til html...

<%
Response.Expires = -1000 'Makes the browser not cache this page
Response.Buffer = True 'Buffers the content so our Response.Redirect will work

If Session("UserLoggedIn") <> "true" Then
    Response.Redirect("login2.asp")
End If
%>
Avatar billede raz0 Nybegynder
10. juni 2004 - 03:20 #1
Du kan lave noget lignende i javascript, men "ren" HTML er desværre ikke nok
Avatar billede bobbedude Nybegynder
10. juni 2004 - 11:48 #2
men hvad er det lige du vil have din side til at gøre??

At den skal sende en bruger videre eller at browseren ikke skal huske siden ??
Avatar billede bbbworld Nybegynder
10. juni 2004 - 12:43 #3
Den sender folk tilbage til login, hvis de ikke er logget på! Jeg har en masse billeder fra en gammel html hjemmeside, der er overført til den nye hjemmeside... Vil også gerne have disse beskyttet...
Avatar billede bobbedude Nybegynder
10. juni 2004 - 14:01 #4
hmm ja det kan du ikke i ren html
Avatar billede bbbworld Nybegynder
10. juni 2004 - 14:11 #5
Jeg lukker! Tak for input! Går over til asp!!! Smid lige et svar begge to...