Avatar billede zen0r Nybegynder
09. juni 2004 - 14:03 Der er 14 kommentarer

Hvordan deler jeg musik fra stemmer i Cool Edit Pro.?

> det siger jo det hele, jeg har en lyd fil liggende hvor jeg kan bruge stemmerne men ikke musikken, hvordan deler jeg de to ting fra hinanden? der er 50points at gøre godt med :)
Avatar billede zen0r Nybegynder
09. juni 2004 - 14:05 #1
pt. så er det Cool Edit Pro 2. hvis det gør en forskel.

på forhånd tak!
Avatar billede norbert Nybegynder
09. juni 2004 - 14:16 #2
Transform/amplitude/channel mixer.
Der har du forskellige muligheder for at få sangen væk så meget, som det nu kan lade sig gøre. Forudsætningen for, at du kan gøre det, er, at sangen ligger i midten.
Husk at lave det på en ny fil, så du ikke ødelægger din original
Norbert :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
09. juni 2004 - 14:19 #3
Du kan nok ikke dele dem ud på hver sin fil, hvis det er det, du mener. Det har jeg ihvertfald aldrig hørt om før :-)
Avatar billede zen0r Nybegynder
09. juni 2004 - 14:23 #4
hvor finder du Transform? sorry men er den vilde n00b til programmet ]:0)
Avatar billede norbert Nybegynder
09. juni 2004 - 14:26 #5
Oppe i øverste linie, der står (hos mig): File  Edit  Wiew  Transform  Generate osv.
Avatar billede norbert Nybegynder
09. juni 2004 - 14:28 #6
Men det er kun 1.-eren jeg har ;-)
Avatar billede zen0r Nybegynder
09. juni 2004 - 14:29 #7
ikke hos mig :/ hmmm...
Avatar billede norbert Nybegynder
09. juni 2004 - 14:31 #8
Så må den jo ligge et andet sted hos dig. Men du skal have fat i amplitude/channel mixer. Det er der, funktionerne ligger.
Avatar billede zen0r Nybegynder
09. juni 2004 - 14:33 #9
Effects > Amplitude > Channel Mixer sådan var den hos mig, men tak for hjælpen :)
Avatar billede norbert Nybegynder
09. juni 2004 - 14:35 #10
Yes, det fandt jeg også frem til,at det måtte være. Jeg regnede det ud via dette link:
http://www.mll.arizona.edu/tutorials/CoolEdit_User.pdf
Side 6.
Avatar billede norbert Nybegynder
09. juni 2004 - 14:47 #11
Du skal huske at lukke spørgsmålet når du har fået et tilfredsstillende svar. Det gør du ved at vælge navnet ude i venstre side og accepter-knappen.
Norbert :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
09. juni 2004 - 14:48 #12
Avatar billede norbert Nybegynder
17. juli 2004 - 16:56 #13
Hvad sker der her?
Avatar billede norbert Nybegynder
16. august 2004 - 15:48 #14
Skulle vi få lukket her??