Avatar billede jakob_eg Nybegynder
08. juni 2004 - 23:19 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til banner

Er der nogen som kan lave en banner for mig, den skal ligne denne på www.eg-pedersen.dk/img.dk men i størrelsen 300*100 pixel.
Hvis der bare er en som gider at lave stregerne for mig, så kan jeg saktens selv lave resten, men jeg kan bare ikke lige få stregerne til at se pæne ud...

På forhånd tak...
Avatar billede jakob_eg Nybegynder
08. juni 2004 - 23:20 #1
undskyld, det skal selvfølgelig være www.eg-pedersen.dk/img.jpg.... Håber det går alligevel...
Avatar billede frichke Nybegynder
08. juni 2004 - 23:29 #2
Den er jeg frisk på Jakob.
Jeg kan lave det hele for dig, hvis du vil.
Hvis ja, skal bogstaverne så være den samme skrifttype, som du bruger på tegningen?
Hvad er det da for en skrift?
Avatar billede jakob_eg Nybegynder
08. juni 2004 - 23:32 #3
Det behøver ikke være helt det samme, bare det ligner og ser godt ud...
Avatar billede zhark Nybegynder
09. juni 2004 - 01:17 #4
Det er sju' da sværet at få node nøglen til at ligne noget i 300x100 - her er 2 stk en 300x100 og en større :)
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/disc.gif
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/disc-s.gif
Avatar billede zhark Nybegynder
09. juni 2004 - 01:30 #5
Avatar billede jakob_eg Nybegynder
09. juni 2004 - 07:21 #6
Mange tak for hjælpen, det er bare helt fint