Avatar billede mobiscope Nybegynder
08. juni 2004 - 14:10 Der er 3 kommentarer

hjælp til script

Hej,

Jeg håber nogle kan hjælpe mig med at finde et script som kan følgende:
Man skal komme ind på index hvor man kan se en oversigt over produkter som er til salg. Man skal ikke kunne købe men kun kigge. Der skal være følgende punkter for hvert produkt:
Mærke | Model | Beskrivelse | Årgang | Pris | Billede* |
*Det skal sådan så man kan trykke og der kommer et pop up vindue frem med et billede.

Håber der findes sådan et, det behøves ikke at være ligepræcis som det, så jeg bare kan ændre lidt og det bliver som jeg gerne vil have det. Men kan kun lidt PHP.

>> Jesper
Avatar billede jaw Nybegynder
08. juni 2004 - 14:40 #1
har du en MySQL-database? Det vil helt sikkert være det nemmeste, at oprette en tabel med de felter + et id-felt og så indtaste alle dine varer der...
Avatar billede mobiscope Nybegynder
08. juni 2004 - 14:41 #2
Ja jeg har en Mysql databasen, men glemte at skrive at der også meget gerne må være en admin del, så man online kan slette, redigere og tiljøje produkter.
Avatar billede jaw Nybegynder
08. juni 2004 - 14:43 #3
Det er jo sådan set heller ikke det store problem... Hvis du indtaster i din database, kan du jo evt. hente det ud ved:

<?
$q = mysql_query("SELECT * FROM tabel ORDER BY id")
while($row = mysql_fetch_array($q)) {
  echo $row[varenavn]; }
?>

Lige præcis hvad du vil have, er jo ikke så nemt at se ud fra det du har skrevet...