Avatar billede pallevad Nybegynder
07. juni 2004 - 22:39 Der er 2 kommentarer

Nogle gode ider til at få 2 Powerpoint præsentation til at køre

Nogle gode ider til at få 2 Powerpoint præsentation til at køre på en 42" storskærm samtidigt.

Den ene præsentation tildeles ca 75 %
de resterende 25 til den anden.

DLøsningen skal bruges i en reception hvor den ene præsentation er den samme hele tiden, den anden præsentation byde gæsterne velkommen og derved skifter dag efter dag.

Hvad vil være smart at gøre her ???

mvh Pallevad
Avatar billede blim Nybegynder
07. juni 2004 - 22:59 #1
Jeg ved at der er en måde at åbne vinduet på i et bestemt størrelse... men det jeg ikke kan forstå er hvorfor du ikke bare åbner 2 powerpoint præsentationer og selv resizer dem manuelt? :)
Er det ik hurtigere end at begynde at lave løsninger i Director, eller har jeg misforstået noget?
Avatar billede pallevad Nybegynder
07. juni 2004 - 23:10 #2
Jeg var ikke klar over at man kan køre 2 præsentationer til en skræm samtidigt
direkte fra powerPoint. hvordan gør man det.?? er det let ??

mvh Pallevad