Avatar billede kimmys Nybegynder
05. juni 2004 - 16:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Reload side 1 gang

Jeg har en side som når man lige kommer ind på den skal den lige reload, men kun en gang... er der nogen der kan noget der?

=)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. juni 2004 - 17:01 #1
<body onload="window.location.href('index.htm');">
Avatar billede roenving Novice
05. juni 2004 - 17:03 #2
Det er nemmest, hvis du har din side liggende inde i en anden (i en (i)frame !-), ellers er det nødvendigt med en cookie ...
Avatar billede knudx Nybegynder
05. juni 2004 - 17:10 #3
man ka vel også
<body onload="if (location.search.indexOf('didReload')==-1) location.href=location.href+'?didReload=1';">
Avatar billede kimmys Nybegynder
05. juni 2004 - 17:10 #4
jakobclausen:
den du har der er ikke ret smart.. så står den bare og henter den samme side igen og igen!

det er meget vigtigt at den reloader... ligesom ved brug af F5!!
Avatar billede helle_fred Nybegynder
06. juni 2004 - 23:35 #5
Du kan lave et rammesæt med to rammer. Den ene ramme fylder 100% i bredden, den anden 0.
I den første ramme lægger du din side.
I den anden lægger du et script, der med lidt forsinkelse (setTimeout) genindlæser den anden ramme.
Avatar billede helle_fred Nybegynder
06. juni 2004 - 23:36 #6
Hov, der skulle have ståt: "genindlæser den første ramme" til sidst.
Avatar billede kimmys Nybegynder
14. august 2004 - 23:43 #7
ok