Avatar billede guldfelt Nybegynder
03. juni 2004 - 20:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Word kan ikke vise samlede sideantal i udprint

Hejsa

Jeg har et lille problem som jeg har prøvet både hjemme og på arbejdet:
Når jeg har lavet et word doc med et side hoved der fortæller hvor mange sider der er af hvormange ialt (ex 2 af 10), bliver det samlede sideantal ændret til sidenummeret.
Så istedet for ex 1af10,2af10 osv skrives der 1af1,2af2 osv.

Kan man gøre noget ved det??
03. juni 2004 - 20:39 #1
Problemet løses ved at opdatere Office-pakken med alle Servicepacks.

Midlertidigt kan du løse problemet ved at udskrive siderne i omvendt rækkefølge.
(Filer->Udskriv, klik på Egenskaber, og vælg at udskrive siderne i modsat rækkefølge)
Avatar billede guldfelt Nybegynder
03. juni 2004 - 20:45 #2
kanon - tænk at det er så let
TAK