Avatar billede funk-food Nybegynder
03. juni 2004 - 18:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Amx og hlguard til CS

Hej exp

jeg har fået en cs 1.5 server op og køre og der er amx wc3 mod på den og hlguard. mit warcraft3 mod virker fint, men mit hlguard og selve amx virker ikke rigtigt jeg kan ikke få min admin menu frem eller min hlg menu.
håber der er en der kan hjælpe hvis det hjælper med en ip så er den her: 213.150.61.68:27015
Avatar billede uso Nybegynder
03. juni 2004 - 19:09 #1
Msn? har selv sat min egen server op,  så en mere skader vel ikke :) (nu virker den bare ikke efter jeg fik trådløst :)

Uso_2004@hotmail.com

//UsO

(IRC kan jeg nok også klarer :)
Avatar billede funk-food Nybegynder
03. juni 2004 - 19:35 #2
jeg har kontaktet dig via msn...

til andre der mener at de kan hjælpe mig over msn så er min: johnny_funny@hotmail.com
Avatar billede uso Nybegynder
13. juni 2004 - 14:39 #3
svar og alt det andet (:)