Avatar billede natsprinter Nybegynder
03. juni 2004 - 10:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan man åbene et link i en maximeret vindue ?

Når man har et link ex: <a href="www.defeat.dk">link</a> og ønsker at dette link skal åbne i et maximeret vindue, hvad pokker gør man så. Kan det klares med et META-tag eller skal der gang i javascript for at bestemme det som programmør.

Man kan jo gøre forskellige krumspring, hvis man blot ønsker det i sin egen browser, men kan jeg bestemme hvad brugeren skal se når jeg programmere ???
Avatar billede le_bon Nybegynder
03. juni 2004 - 10:56 #1
Avatar billede le_bon Nybegynder
03. juni 2004 - 10:58 #2
Åååhh...du maner bare maximeret, ikke full-screen. Sorry, så se bort fra mit indlæg.

c",)
Avatar billede le_bon Nybegynder
03. juni 2004 - 10:58 #3
maner=mener
Avatar billede al_dair Nybegynder
03. juni 2004 - 11:13 #4
Uafhængig af brugerens skærmopløsning:

<html>
<body>
<head>

<script>
function aabenvindue(linket)
{
var myWin=window.open(linket,'','width='+screen.width+',height='+screen.height+ ',menubar=yes,toolbar=yes,top=0,left=0

,scrollbars=1,toolbar=1,status=1');
}
</script>
<a href=http://www.eksperten.dk onclick="aabenvindue(this.href);return false;">E!</a>

</html>
</body>
Avatar billede al_dair Nybegynder
03. juni 2004 - 11:18 #5
rettelse:

<html>
<body>
<head>

<script>
function aabenvindue(theHREF)
{
    var myWin=window.open(theHREF,'','width='+screen.width+',height='+screen.height+ ',top=0,left=0,location=yes,scrollbars=yes,menubar=yes,toolbar=yes,staus=yes');
}
</script>
<a href=http://eksperten.dk onclick="aabenvindue(this.href);">E!</a>

</html>
</body>
Avatar billede al_dair Nybegynder
03. juni 2004 - 11:23 #6
*host* *host*... staus ->status
Avatar billede al_dair Nybegynder
03. juni 2004 - 12:18 #7
thx ..

karma :)