Avatar billede doctorking Nybegynder
03. juni 2004 - 09:05 Der er 7 kommentarer

Flash i mail

Er det muligt på nogen måde at sende en mail hvori der er flash. Dvs at flashen skal afvikles i outlook og/ell. outlook express? Flashen skal hentes fra nettet.
Avatar billede barklund Nybegynder
03. juni 2004 - 09:59 #1
Tja, du kan jo bare sende en html mail og angive din swf-film's source som http://ditdomæne.dk/din.swf. Det er da absolut den nemme løsning, men husk en preloader og lav den ikke alt for stor! Nogle mail klienter vil nok blokere for en sådan download, men nogle vil tillade det.
Avatar billede doctorking Nybegynder
03. juni 2004 - 10:05 #2
tak... men hvis jeg laver en HTML mail, og bruger en signatur, hvori der er en flash (som ligger på nettet), så når jeg sender den ud eller til mig selv, så kan jeg ikke se flashen... Kan du sige hvad jeg gør galt?
Avatar billede _k Nybegynder
03. juni 2004 - 10:20 #3
Er du helt sikker på at din sti til swf'en på nettet er korrekt? Kan du evt. se billeder på samme html?
Avatar billede barklund Nybegynder
03. juni 2004 - 11:30 #4
1. hvad er den html du har genereret?

2. hvilken mail klient bruger du?

3. put ikke flash i din standard html mail signatur - du vil pisse flere folk af end du imponerer! jeg ville i hvert fald blive irriteret over at skulle downloade det hver gang!

// Morten Barklund
Avatar billede pallenoc Nybegynder
03. juni 2004 - 12:04 #5
En lille sidebemærkning til Barklund:
Er der noget nyt omkring din bog(udgivelse)?

Mvh
Palle Jensen
Avatar billede barklund Nybegynder
03. juni 2004 - 14:07 #6
Har været for stresset på det sidste, så den er desværre ikke færdig. Men bliver det dog snarest efter al sandsynlighed :)
Avatar billede pallenoc Nybegynder
03. juni 2004 - 14:52 #7
Tak for oplysningen, Barklund...jeg venter med længsel...uden det dog skal stresse dig yderligere!

Undskyld, doctorking, at jeg lige "klemte" mig ind imellem her i dit spørgsmål.

Mvh
Palle Jensen