Avatar billede webbygger Nybegynder
02. juni 2004 - 22:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver man en stiple streg / linie?

Fik et blackout, kan simplethen ikke huske det!
Avatar billede zhark Nybegynder
02. juni 2004 - 22:24 #1
Mener ikke PS kan dette!? Men Illustrator kan!
Avatar billede webbygger Nybegynder
02. juni 2004 - 22:29 #2
Jeg syntes bare jeg har set det et sted...............
Avatar billede zhark Nybegynder
02. juni 2004 - 22:47 #3
Det kan vist også? Prøv at lave en brush - med spacing f. eks. 200
Avatar billede webbygger Nybegynder
02. juni 2004 - 22:52 #4
Tak for det - var ellers begyndt med pencil tools, men det er jo en sen død!

Smider du et svar Zhark
Avatar billede zhark Nybegynder
02. juni 2004 - 23:57 #5
ja hvis det var OK!
Avatar billede michael-k Nybegynder
03. juni 2004 - 16:26 #6
Du kan også bare lave en pattern, og derefter lav en selection og fyld den ud med den pattern du har lavet.

Tror det giver lidt mere styr over det, da du kan forudbestemme dine deminsioner på din selection så den passer med den pattern du har lavet.

Er det sort snak så søg på pattern i hjælpe filen, så finder du hurtig ud af hvordan det virker :)
Avatar billede webbygger Nybegynder
05. juni 2004 - 16:16 #7
Tak for hjælpen begge to ;o))
Avatar billede nitramm Nybegynder
19. juni 2004 - 17:07 #8
hvis det er din markering streg du mener kan du gå i "edit_stroke". hvis det var det du mente