Avatar billede curtr Nybegynder
02. juni 2004 - 17:14 Der er 5 kommentarer

Websideadgang ikke mulig

Jeg har det problem at jeg ikke kan komme ind visse sider, på linjen hvor der normalt står henter siden eller udført kommer der i stedet en meddelelse der: java script:void(0) og så kommer jeg altså ikke videre.
Mine sikkerhedsindstillinger står som standard.
Er det mine sikkerhedsindstillinger der er problemmet og hvis ja hvad skal der stå i de forskellige "bokse"
Jeg har en bærbar Acer og kører XP Prof. og ellers ingen mystiske programmer instaleret udover Virus/firewal/AdAware.
Håber på et eller flere gode bud.
Hilsen Curt
Avatar billede roenving Novice
02. juni 2004 - 17:27 #1
Øeh, du overså vist, at denne kategori handler om forslag til forbedringer af Eksperten, så du ikke den orange boks med teksten: ' - Skriv dine forslag og gode idéer til Eksperten.dk her.'

Prøv at flytte det til en passende kategori, f.eks. Programmer/Browsere, så er chancen for et godt svar nok bedre !-)
Avatar billede hcma Novice
02. juni 2004 - 20:19 #2
og læg selv et svar her og accepter det efterfølgende, så du ikke mister dine point
Avatar billede curtr Nybegynder
04. juni 2004 - 15:42 #3
Ok, jeg er ny her så undskyld fejlen.
Avatar billede curtr Nybegynder
04. juni 2004 - 15:43 #4
Men hvordan sletter jeg den fejlplacerede herfra denne side ???
Avatar billede hcma Novice
04. juni 2004 - 19:53 #5
du skal markere dit navn nede til venstre og derefter trykke på accepterknappen.