Avatar billede ladefoged Nybegynder
01. juni 2004 - 13:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nå jeg slette de her logfiler

Hej

Jeg har lige et lille hurtigt spørgsmål

Mit C drev er ved at løbe tør for plads men jeg har mega mange logfiler i mappen C:\WINNT\system32\LogFiles så mit spørgsmål er om jeg må slette dem, sker der noget ved ??
Avatar billede ladefoged Nybegynder
01. juni 2004 - 14:57 #1
Er der slet ikke nogen der kan hjælpe mig her ??
Avatar billede mcp Nybegynder
01. juni 2004 - 23:58 #2
Hej Ladefoged

Der kan ligge mange forskellige logfiler i denne mappe , men normalt er det mest logfilerne til "Microsoft Internet Information Services" og disse kan godt slettes !

Så inden at du sletter noget bør du lige kigge hvad der står i topteksten af logfilerne.

mvh. MCP
Avatar billede ladefoged Nybegynder
02. juni 2004 - 09:53 #3
mpc >
Oki mange tak, jeg kiger dem lige igennem