Avatar billede neffa Nybegynder
01. juni 2004 - 10:18 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Kan nogen give en forklaring: Tastaturet kan kun lave eurotegn!!

Genveje på skrivebordet virker ikke mere, tastaturet laver eurotegn. Hjælp er absolut nødvendig og jeg giver 100 p. Der er mange familiebilleder der meget gerne skal reddes fra min brors computer.
Avatar billede andersenph Nybegynder
01. juni 2004 - 10:22 #1
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hijackthis

http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#spybot
Hent disse to programmer
Først spybot. Installer og opdater. Scan og afhjælp det den finder (markeret med rødt)
Derefter henter du hijackthis og scanner og gemmer loggen. Kopier den herind, så kigger vi på den. Du må ikke fixe noget selv. Det kan gå grueligt galt :O)
Avatar billede neffa Nybegynder
01. juni 2004 - 10:29 #2
det er lettere sagt end gjort når tastaturet kun laver eurotegn
Avatar billede neffa Nybegynder
01. juni 2004 - 10:34 #3
Tastaturet låser sig :-(
Avatar billede andersenph Nybegynder
01. juni 2004 - 10:35 #4
Har du prøvet med andet tastatur?
Avatar billede neffa Nybegynder
01. juni 2004 - 10:37 #5
prøver for at udelukke
Avatar billede th-thomsen Nybegynder
02. juni 2004 - 14:31 #6
Put en start disk i med ms-dos, og put en anden harddisk i. Overfør det der skal redes og formater harddisken.

Copy C:\mappe\*.jpg e:
format C:

mvh michael
Avatar billede th-thomsen Nybegynder
02. juni 2004 - 14:32 #7
Put en start disk i med ms-dos, og put en anden harddisk i. Overfør det der skal redes og formater harddisken.

Copy C:\mappe\*.jpg e:
format C:

mvh michael

PS: det er en virus.. den det kan ikke redes
Avatar billede th-thomsen Nybegynder
02. juni 2004 - 14:32 #8
Put en start disk i med ms-dos, og put en anden harddisk i. Overfør det der skal redes og formater harddisken.

Copy C:\mappe\*.jpg e:
format C:

mvh michael

PS: det er en virus.. den det kan ikke redes
Avatar billede neffa Nybegynder
06. juli 2004 - 15:13 #9
andersenph ..du gav ideen til løsning. Undskyld ventetid..har været syg en tid