Avatar billede franz_b Nybegynder
31. maj 2004 - 18:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejlmeddelelse i Oulook Express

Jeg har et problem med min outlook express, når jeg starter den, og den skal hente mail kommer der en dialogboks me denne besked:

Du kunne ikke logge på e-mail-serveren, da den angivne adgangskode ikke er gyldig. Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'pop3.mail.dk', Protokol: POP3, Svar fra server: '-ERR mail storage services unavailable, wait a few minutes and try again.', Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC92

Jeg har tjekket at koden er rigtig. Hvad kan der være galt?
Avatar billede stry Nybegynder
31. maj 2004 - 19:15 #1
Du bruger formentlig TDC, de har fejl på serveren - det er problemet.
Se her:
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_selv_drift&id=61436
Avatar billede franz_b Nybegynder
31. maj 2004 - 19:21 #2
Ja det passer jo meget godt så kan jeg bedre forstå det. Læg et svar så skal du få dine point.
Avatar billede stry Nybegynder
31. maj 2004 - 19:22 #3
:-)